Re: Siemens S 20 geeft geen koffie meer.

11
Het is geen 2003 meer. Als je op internetforas kan komen dan kun je met GIMP (gratis) je foto goedtrekken.
http://www.gimp.org/" onclick="window.open(this.href);return false;
GIMP heeft ook een zeer uitgebreide documentatie
http://docs.gimp.org/2.6/nl/" onclick="window.open(this.href);return false;

Hoe dan ook, ik zou proberen het kapotte stukje plastic te bypassen want het klinkt niet heel erg essentieel.
Vreemd dat het uberhaupt kapot kan gaan, maar dat heb je in een competitieve markt zonder veel mogelijkheden jezelf te differentieren behalve prijs.
Is je koffie te zuur?
Is je koffie te bitter?
Is je koffie te intens?
Snap je het allemaal niet meer?
Lees dit

12
Heb nu de benaming van de foto"percolatiekamer".
Ik heb het ijzeren pinnetje wat in deze kamer zit gemanupuleert en ik heb terug koffie. :D
Heb het stuk besteld en heb het volgende week normaal gezien.
Als het stuk gemonteerd is zal ik laten weten of het terug 100% werkt zodat
andere die hetzelfde in de toekomst voorhebben hier ook mee geholpen zijn.
Grtjs

16
zonzot schreef:Heb nu de benaming van de foto"percolatiekamer".
Als het stuk gemonteerd is zal ik laten weten of het terug 100% werkt zodat
andere die hetzelfde in de toekomst voorhebben hier ook mee geholpen zijn.
Grtjs
Super!
Als je je werkwijze ook nog vastlegd met wat aardige fotootjes, zou dat helemaal top zijn!
Behmor 1600+, Baratza Sette 270W, La San Marco SM95A, Faema MC90, La Pavoni Europiccola, mini Gaggia, Bezzera Magica, Bosch B30

18
Ik had hetzelfde probleem met een volautomaat van Bosch typenummer TES70121RW/14.
Bosch/Siemens benaderen voor hulp heeft weinig zin, want ze vertellen echt niet wat het zou kunnen zijn zodat je het zelf eventueel kan verhelpen. Ze willen dat je hem opstuurt voor 200 euries.
Dus zelf op onderzoek uitgegaan en vooral via you tube bijv. DEO24TV (is wel in het Duits) kom je op hele goeie tips en instructies.
Ik heb geïnvesteerd in een nieuwe uitloop en zetgroep....maar was achteraf niet nodig geweest. Bij mij bleek de rode afsluitring gewoon verouderd en daardoor kwam het water en koffie niet in het kopje maar in de machine en ernaast :shock:
Mijn tip is vervang eerst de afdichtring(en) dat kan je misschien een hoop geld besparen.