Hallo allemaal,
Heb mijn Miele 620, afvalbak geleegd. Druk daarna zoals gewoonlijk op enter, staat alles in één keer in de Duitse taal en ik heb hem dus op begrendeling gedrukt. Maar hij wil dus niet meer uit de ontgrendeling. Wie kan mij hier bij helpen of heeft dit ook mee gemaakt?
Groeten Sytske
Re: Ontgrendeling werkt niet meer
2Lachuh, daar is er weer 1 met een miele 620...
Kwam je hier uit via google?
Kwam je hier uit via google?
Numbers are good but never loose the focus, a quality cup profile is not negotiable!
3Je kan beter je vraag hier niet stellen, ze kunnen je niet helpen.
Mijn apparaat heeft ook problemen, maar helaas, kom niet verder!
Mijn apparaat heeft ook problemen, maar helaas, kom niet verder!
4Zoals gezegd, als er even voorgesteld wordt is de kans een stuk groter.
Je rent toch ook geen winkel binnen, schreeuwt je probleem en gaat dan suf staan wachten?
Je rent toch ook geen winkel binnen, schreeuwt je probleem en gaat dan suf staan wachten?

Nivona 850
Pede handmolen
Bodum cafetière
Pede handmolen
Bodum cafetière
5Als ik een probleem heb met iets en naar de winkel ga, vertel ik mijn probleem en helpen ze me altijd graag. Nog nooit een probleem geweigerd.Paultjuh schreef:Zoals gezegd, als er even voorgesteld wordt is de kans een stuk groter.
Heb net mijn vraag op een ander forum gesteld en ben gelijk geholpen, gelukkig is het opgelost!
6Och och, dat je nog moeite neemt om te melden dat je elders geholpen bent.... 

Numbers are good but never loose the focus, a quality cup profile is not negotiable!
7In tegenstelling tot de winkel is er in deze geen quid pro quo. De winkel helpt jou, en jij koopt iets bij de winkel. Hier is er alleen de quid, en de quo zou dan eigenlijk geweest zijn dat je niet gaat zeuren. Dan verkies ik toch de optie 'niets doen en gezeur zoveel mogelijk negeren'.shirley schreef:Als ik een probleem heb met iets en naar de winkel ga, vertel ik mijn probleem en helpen ze me altijd graag. Nog nooit een probleem geweigerd.Paultjuh schreef:Zoals gezegd, als er even voorgesteld wordt is de kans een stuk groter.
Is je koffie te zuur?
Is je koffie te bitter?
Is je koffie te intens?
Snap je het allemaal niet meer?
Lees dit
Is je koffie te bitter?
Is je koffie te intens?
Snap je het allemaal niet meer?
Lees dit
8Ik maakte deze vergelijking die duidelijk niet aan is gekomen.shirley schreef:Als ik een probleem heb met iets en naar de winkel ga, vertel ik mijn probleem en helpen ze me altijd graag. Nog nooit een probleem geweigerd.Paultjuh schreef:Zoals gezegd, als er even voorgesteld wordt is de kans een stuk groter.
De vergelijking gaat niet over het geholpen worden, maar de manier waarop je hulp "eist".
Iets duidelijker maken?
Dus als je nou de Albert Heijn binnen RENT tot in het midden van de winkel dan stopt en kei hard schreeuwt "MIJN MELK IS BEDORVEN" en dan suf om je heen gaat staren met een blik op oneindig. Dan zal de enige manier waarop je geholpen wordt waarschijnlijk naar buiten toe zijn en misschien nog een kaartje van een lokale psychiater toegestopt krijgen...
Op (de meeste) fora is het gewoon gebruikelijk om je voor te stellen, wat goed begrijpelijk is (common decency?).
Aangezien de meeste 1 vraag stellen (die wekelijks meerdere keren voorbij komen of in handleidingen te vinden zijn) en dan nooit meer terugkomen, terwijl het antwoord vaak simpelweg al meerdere malen beschreven is, daarvoor is de zoekfunctie.
Hoop dat de TS nog een oplossing vindt (al dan niet in de handleiding

P.s. Dit is dus geen persoonlijke aanval, maar een voorbeeld

Nivona 850
Pede handmolen
Bodum cafetière
Pede handmolen
Bodum cafetière
9Dat wij geen winkel zijn is je blijkbaar niet opgevallen en dat we met die Miele verhalen niet blij worden deert je niet.Als ik een probleem heb met iets en naar de winkel ga, vertel ik mijn probleem en helpen ze me altijd graag. Nog nooit een probleem geweigerd.
Heb net mijn vraag op een ander forum gesteld en ben gelijk geholpen, gelukkig is het opgelost!
Ik sta altijd klaar om te helpen, maar met jou insteek ben ik snel klaar.

Hopelijk gaan al die Miele bezitters nu jou lastig vallen, dat zou erg prettig zijn, wij hebben er eigenlijk al genoeg van.
10Edit: Excuus, het probleem met de ene CVA620 is opgelost maar déze dus juist niet! Dus dit topic is weer open.
Dank voor de meldingen!
Wel het vriendelijke verzoek weer on-topic te gaan. Inderdaad hebben we hier veel problemen met de CVA620 gezien, en bovendien hebben we weinig gebruikers met een volautomaat (laat staan dit model).
Dank voor de meldingen!
Wel het vriendelijke verzoek weer on-topic te gaan. Inderdaad hebben we hier veel problemen met de CVA620 gezien, en bovendien hebben we weinig gebruikers met een volautomaat (laat staan dit model).