Thermoplan black&white one

perongelukko
Berichten: 4
Lid geworden op: zo 19 apr 2009, 11:33

Thermoplan black&white one

Berichtdoor perongelukko » zo 18 nov 2018, 11:25

Hallo allemaal,

Ik heb zojuist een thermoplan machine op de kop weten te tikken. Deze stond al heel lang op mijn verlanglijstje. De techniek in de machine ziet er heel degelijk uit en als ik de filmpjes op YouTube moet geloven kan de machine heel mooi melkschuim produceren.
Nu hebt ik er een kunnen bemachtigen maar helaas met een klein probleempje. Misschien dat iemand mij hier kan helpen.
Bij het voor de eerste keer opstarten voert de machine een cold boot rinse uit. Het manual geeft aan dat hij de boiler helemaal opnieuw vult met vers water voordat de machine gaat opwarmen.
Nu voert mijn machine wel het vullen uit maar komt dan niet verder , hij geeft weer dezelfde melding op het display, “ voer cold boot rinse uit”. Dit blijft hij oneindig doen.
Heeft iemand misschien ook zo’n machine die mij wellicht kan vertellen wat de machine na de rinse zou moeten doen?
Ter info, als je in het service menu gaat en ik zet handmatig het verwarmingsketel element aan totdat de boiler op 90 graden is dan verdwijnt de cold boot melding en functioneert de machine perfect! En inderdaad het melkschuim op de cappuccino is van zeer goede kwaliteit!

Terug naar “Volautomaten”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 22 gasten