Voorstellen en een Siemens TK69001 vraag

bakkertje
Berichten: 1
Lid geworden op: ma 19 jun 2017, 14:46

Voorstellen en een Siemens TK69001 vraag

Berichtdoor bakkertje » ma 19 jun 2017, 15:15

Hallo beste koffiedrinkers,

Mijn naam is Simeon Bakker en ik heb me zojuist aangemeld op dit bijzonder leerzame forum om meer te weten te komen over de kunst van het koffie bereiden en (eerlijk is eerlijk) ik heb een vraag over onze Siemens Surpresso S70 (een TK69001).

Onze Siemens hebben we ooit cadeau gekregen bij een verkeerd geleverde keuken en sindsdien is die eigenlijk niet meer weg te denken. Daarom ook dat de paniek licht begint toe te slaan omdat ie (na 10500 kopjes) wat kuren begint te vertonen. Sinds een tijdje lukt het eigenlijk al niet meer om melk op te schuimen met het whirl systeem en ook is de waterdruk voor warmwater uitgifte ver beneden de druk die het appraat in zijn goede dagen nog had. Koffie zet ie nog steeds prima en voor mijn gevoel ook nog steeds met dezelfde temperatuur. Het spoelen bij inschakelen en uitschakelen lijkt wel wat korter te zijn geworden.
De machine wordt zodra deze erom vraagt altijd netjes met de bekende reinigingstabletten en ontkalker schoongemaakt en periodiek haal ik de zetgroep eruit om ook deze schoon te maken.

Mijn grote vraag is dan ook wat er aan de hand kan zijn met de machine? En loont het nog om hiermee aan de slag te gaan? De machine is 7 jaar oud en heeft al aardig wat liters koffie naar volle tevredenheid gezet..

Alvast bedankt voor jullie reacties!

Terug naar “Semi-automaten”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 19 gasten

cron