Thermoplan Black & White 3 koffie automaat

Mark_nl
Berichten: 6
Lid geworden op: di 19 sep 2017, 17:46

Re: Thermoplan Black & White 3 koffie automaat

Berichtdoor Mark_nl » za 23 sep 2017, 10:25

Probeer de Belgische distributeur. Je weet nooit, bel op en doe je voor als starbucks medewerker.
Dat gaat niet werken, dit is niet het Starbucks model, en alle Starbucks' hebben een servicecontract.
Of bel een andere reparateur die horeca doet en vraag hun. Ticino, van Eembergen etc...
Dat heb ik al geprobeerd, maar helaas zonder succes, of ze verwijzen me door naar de fabrikant, of ze verwijzen me door naar de officiele dealer (Smit & Dorlas) of ze zeggen gewoon dat ze me niet kunnen helpen, echt heel frustrerend. :x

Mark_nl
Berichten: 6
Lid geworden op: di 19 sep 2017, 17:46

Re: Thermoplan Black & White 3 koffie automaat

Berichtdoor Mark_nl » do 02 nov 2017, 20:44

Is er echt niemand die mij kan helpen?

Ik vind het echt belachelijk dat de fabrikant weigert die code te geven. Zeker omdat je deze code gewoon nodig hebt om het apparaat goed te kunnen laten functioneren.
HIj werkt nu niet naar behoren maar dat is gewoon een kwestie van een paar settings wijzigen.
Ik vind het te zot voor woorden dat ik daar een dure monteur voor moet inhuren, het geld groeit mij ook niet op m'n rug.

Ossy
Berichten: 71
Lid geworden op: wo 18 okt 2017, 10:01

Re: Thermoplan Black & White 3 koffie automaat

Berichtdoor Ossy » do 02 nov 2017, 21:43

Weet niet of dit je helpt.. Maar hier kan je diverse manuals kopen die eventueel bevat wat jij zoekt. Je kan contact opnemen met ze wat je precies zoekt en welke manual je dient aan te schaffen.

http://www.cafeparts.com/Espresso-Machi ... an/Manuals" onclick="window.open(this.href);return false;
ECM Giotto Premium - LSM 97 - Kinu M47 - Mokkapot - Dripper - AeroPress

perongelukko
Berichten: 4
Lid geworden op: zo 19 apr 2009, 11:33

Re: Thermoplan Black & White 3 koffie automaat

Berichtdoor perongelukko » zo 18 nov 2018, 11:13

Hallo,

Ik neem aan dat je inmiddels de code voor het service menu hebt gevonden? Zo niet :137900

Gebruikersavatar
bobbee
Berichten: 13175
Lid geworden op: za 01 sep 2012, 08:39
Locatie: Emmen...

Re: Thermoplan Black & White 3 koffie automaat

Berichtdoor bobbee » zo 18 nov 2018, 11:47

Hallo,

Ik neem aan dat je inmiddels de code voor het service menu hebt gevonden? Zo niet :137900
Dat is bruikbare info! Sowieso als hij de code al heeft gevonden en niet gedeeld hier in het topic. Er zijn waarschijnlijk meer mensen naar opzoek. Afbeelding
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’

perongelukko
Berichten: 4
Lid geworden op: zo 19 apr 2009, 11:33

Re: Thermoplan Black & White 3 koffie automaat

Berichtdoor perongelukko » ma 19 nov 2018, 21:53

Ik zou zeggen doe er je voordeel mee. En voor diegene die geïnteresseerd zijn in de service manual en een trouble shooting manual, die heb ik ook op het web gevonden!
Ongelofelijk wat je allemaal op deze mooie machines kunt instellen. Zelfs de druk van de brewing kamer kun je instellen, dat ben ik nog niet eerder bij een volautomaat tegen gekomen.


Terug naar “Semi-automaten”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 13 gasten

cron