Een compromis machine

Erik82
Berichten: 2885
Lid geworden op: ma 07 nov 2011, 09:22

Re: Een compromis machine

Berichtdoor Erik82 » di 08 mei 2018, 07:16

En als je handig bent en echt los wilt gaan kun je er altijd nog een super Strega van maken :mrgreen: (https://www.home-barista.com/levers/sup ... 29470.html).

De Strega biedt oneindig veel mogelijkheden en dat maakt hem zo fijn. Daarnaast is het bijna lastig om er echt slechte espresso uit te halen. zie hier een gigantisch topic waar ook hele leerzame filmpjes van Jim Schulman in staan (https://www.home-barista.com/espresso-m ... 19948.html).

En vergeet vooral niet bij Espressoparts de HQ14 ridgeless double filterbaskets te bestellen want die zijn veel beter dan de standaard filterbakjes. dat izjn de beste filterbakjes voor de Strega. Wel eers Espressoparts mail want dan betaal je veel minder verzendkosten dan via de website.

Dit is toch reclame maken...foei


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Geef mij maar de link van mijn winkel waarin ik dit soort spullen verkoop? Oh ja, dat lukt je niet. Wat een onzin antwoord. Had toch wel iets meer niveau verwacht.
Strietman CT1, LWW EG-1, Lagom P64, Pietro pro brewing, Veel slowkoffie spul

Gebruikersavatar
Jura_Impressa
Berichten: 627
Lid geworden op: di 25 mei 2010, 17:35
Locatie: Vlaardingen
Contacteer:

Re: Een compromis machine

Berichtdoor Jura_Impressa » di 08 mei 2018, 07:18

En als je handig bent en echt los wilt gaan kun je er altijd nog een super Strega van maken :mrgreen: (https://www.home-barista.com/levers/sup ... 29470.html).

De Strega biedt oneindig veel mogelijkheden en dat maakt hem zo fijn. Daarnaast is het bijna lastig om er echt slechte espresso uit te halen. zie hier een gigantisch topic waar ook hele leerzame filmpjes van Jim Schulman in staan (https://www.home-barista.com/espresso-m ... 19948.html).

En vergeet vooral niet bij Espressoparts de HQ14 ridgeless double filterbaskets te bestellen want die zijn veel beter dan de standaard filterbakjes. dat izjn de beste filterbakjes voor de Strega. Wel eers Espressoparts mail want dan betaal je veel minder verzendkosten dan via de website.

Dit is toch reclame maken...foei


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Geef mij maar de link van mijn winkel waarin ik dit soort spullen verkoop? Oh ja, dat lukt je niet. Wat een onzin antwoord. Had toch wel iets meer niveau verwacht.
Kom je even kijken in m’n winkeltje? Afbeelding


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
* Alles van JURA, Rocket, Quick Mill & Bravilor *

Sunshine
Berichten: 6
Lid geworden op: za 10 feb 2018, 15:04

Re: Een compromis machine

Berichtdoor Sunshine » di 08 mei 2018, 08:27

He? Begrijp ik nu dat niet iedereen hetzelfde denkt? Dat er verschillende meningen mogelijk zijn? :D

Wat mij betreft is iedere mening geldig, ik had om advies gevraagd en er werd een optie geboden om te testen. Dat wordt, in ieder geval door mij, gewaardeerd. Nu is Vlaardingen een heel eind weg, en was de drempel om weer een volautomaat te kiezen hoog, maar het was een optie. En misschien kom ik er in de komende maanden achter dat ik toch een foute keus gemaakt heb. Dat zou dan te maken hebben met mijn vaardigheden, tijd en aandacht die ik kan/wil besteden, en niets te maken hebben met deze of gene machine.
Maar voorlopig ben ik ervan overtuigd dat ik een goede keuze gemaakt heb, mede door de info van dit forum. Waarvoor dank
Bezzera Strega, Baratza Sette 270W

RikC
Berichten: 148
Lid geworden op: zo 15 jan 2017, 21:57

Re: Een compromis machine

Berichtdoor RikC » di 08 mei 2018, 10:53

Ha, als LMLM bezitter even een kleine duit in het zakje. Ik heb er zeker geen 4400 euro voor betaald nieuw, over de prijs kan je met ESW altijd praten wat er mogelijk is.

Warmt inderdaad zeer snel op... heb het gemeten, na 12 minuten is ie compleet gereed en koffie kun je al zetten voordat de stoomboiler helemaal op temperatuur is! Alhoewel ik 'm eigenlijk altijd aan heb staan als ik niet wat langer van huis ben of er een hittegolf is (dan heb ik niet zo'n behoefte aan een standkachel).
Espressomachine: Linea Mini, Malers: etzMAX, Comandante


Terug naar “Semi-automaten”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 15 gasten

cron