[TKA] Opberg / bewaarpotjes

Wil je van je oude espresso apparaat, koffiemolen of teveel-ingekochte-koffie af? Laat het ons weten!
Gebruikersavatar
fransg
Berichten: 15212
Lid geworden op: do 05 jan 2012, 19:51
Locatie: Amsterdam

Re: Opberg / bewaarpotjes

Berichtdoor fransg » vr 11 feb 2022, 11:19

Mooi! Ik wil er wel 20, die komen vast van pas!

Ik stuur je een PM voor afrekenen incl verzendkosten etc

Nog geen PM gezien Frans, misschien ergens onderweg gestrand?
Ik heb 'm naar je emailadres laten zenden, ik dacht dan komt het zéker aan!

Maar ik hoor graag wat ik mag overmaken, via tikkie bijvoorbeeld. Ik zal je nog eens een PM zenden.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

RoosW
Berichten: 858
Lid geworden op: zo 03 jan 2021, 12:36

Re: Opberg / bewaarpotjes

Berichtdoor RoosW » zo 13 feb 2022, 13:15

Ik heb mijn potjes binnen, mooi spul, dinsdag de volgende weeg en vul sessie, hartelijk dank @pichichi !

Gebruikersavatar
pichichi
Berichten: 835
Lid geworden op: ma 18 aug 2008, 12:34
Locatie: Soest

Re: Opberg / bewaarpotjes

Berichtdoor pichichi » wo 30 mar 2022, 21:16

Iemand nog potjes nodig én op het Amsterdam Coffee Festival de komende 3 dagen? Ik ben er sowieso morgenmiddag en zaterdag vanaf de ochtend en zal wat potjes meebrengen.

4 voor een euro; de opbrengst is t.b.v. Oekraïne.
Ah! How sweet coffee tastes, more delicious than a thousand kisses, milder than muscatel wine.
Coffee, I have to have coffee, and, if someone wants to pamper me, ah, then bring me coffee as a gift!

The Coffee Cantata - J.S.Bach

Jeffreyk
Berichten: 30
Lid geworden op: vr 29 okt 2021, 08:19

Re: Opberg / bewaarpotjes

Berichtdoor Jeffreyk » za 16 apr 2022, 11:45

Hi! Wat handig, ik neem er ook graag 20 van je over.
Jij woont in Weert? Denk dat opsturen noodzakelijk is, als dat kan.
Groeten jeffrey


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Gebruikersavatar
fransg
Berichten: 15212
Lid geworden op: do 05 jan 2012, 19:51
Locatie: Amsterdam

Re: [TKA] Opberg / bewaarpotjes

Berichtdoor fransg » do 26 mei 2022, 15:13

Ik heb er veel plezier van gehad tijdens een reisje van een paar dagen deze week.

Op dag van vertrek een aantal potjes gevuld met maalsel, telkens 18.5g recht uit de maler via een (van een wc rol gemaakte) trechter in een potje, 'POK!' deksel erop.

Onderweg had ik een kleine elektrische waterketel mee, twee Mypressi's, tamper en espressokopjes.

Mypressi bol met kokend water voorverwarmen, een potje pakken, deksel 'plop!' eraf, potje omkiepen in filterbakje (past makkelijk), schudden, tampen , in de Mypressi filterdrager, bol erop, kokend water erin, deksel erop, knop inknijpen en lekkere espresso.

Er past net een mooie dosis in zo'n potje. Dus nog net wat beter dan de stuk of dertig Marmite potjes die ik al had verzameld (die zijn wat groter).

Dankje Pichichi!
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

Gebruikersavatar
@3aan
Berichten: 4065
Lid geworden op: zo 06 feb 2011, 20:28
Locatie: Westland 2691
Contacteer:

Re: [TKA] Opberg / bewaarpotjes

Berichtdoor @3aan » wo 08 jun 2022, 02:41

Hoi, als je er nog iets van 20 stuks kan bijeen grabbelen, zou ik die graag van je overnemen voor de onderweegse koffiemakerij.

Adriaan
Gaggia Orione - 1973 - Vibiemme Pistone 2017 in wederopbouw - Ceado E37s
Volg Adriaans koffiekar op fb.com/A3koffie
Op FB staan de openbare gelegenheden waar ik met koffie sta.

Gebruikersavatar
pichichi
Berichten: 835
Lid geworden op: ma 18 aug 2008, 12:34
Locatie: Soest

Re: [TKA] Opberg / bewaarpotjes

Berichtdoor pichichi » ma 13 jun 2022, 21:19

Ik heb er veel plezier van gehad tijdens een reisje van een paar dagen deze week.

Op dag van vertrek een aantal potjes gevuld met maalsel, telkens 18.5g recht uit de maler via een (van een wc rol gemaakte) trechter in een potje, 'POK!' deksel erop.

Onderweg had ik een kleine elektrische waterketel mee, twee Mypressi's, tamper en espressokopjes.

Mypressi bol met kokend water voorverwarmen, een potje pakken, deksel 'plop!' eraf, potje omkiepen in filterbakje (past makkelijk), schudden, tampen , in de Mypressi filterdrager, bol erop, kokend water erin, deksel erop, knop inknijpen en lekkere espresso.

Er past net een mooie dosis in zo'n potje. Dus nog net wat beter dan de stuk of dertig Marmite potjes die ik al had verzameld (die zijn wat groter).

Dankje Pichichi!

👍🏼
Ah! How sweet coffee tastes, more delicious than a thousand kisses, milder than muscatel wine.

Coffee, I have to have coffee, and, if someone wants to pamper me, ah, then bring me coffee as a gift!


The Coffee Cantata - J.S.Bach

Gebruikersavatar
pichichi
Berichten: 835
Lid geworden op: ma 18 aug 2008, 12:34
Locatie: Soest

Re: [TKA] Opberg / bewaarpotjes

Berichtdoor pichichi » ma 13 jun 2022, 21:19

Hoi, als je er nog iets van 20 stuks kan bijeen grabbelen, zou ik die graag van je overnemen voor de onderweegse koffiemakerij.

Adriaan

Wordt aan gewerkt :!:
Ah! How sweet coffee tastes, more delicious than a thousand kisses, milder than muscatel wine.

Coffee, I have to have coffee, and, if someone wants to pamper me, ah, then bring me coffee as a gift!


The Coffee Cantata - J.S.Bach

Gebruikersavatar
pichichi
Berichten: 835
Lid geworden op: ma 18 aug 2008, 12:34
Locatie: Soest

Re: [TKA] Opberg / bewaarpotjes

Berichtdoor pichichi » zo 17 jul 2022, 22:37

Er is weer een voorraadje opgebouwd, van zo´n 50 à 60 stuks! Dus wie maakt me los?!

"mooi spul", RoosW


"Ik heb er veel plezier van gehad tijdens een reisje", fransg
Ah! How sweet coffee tastes, more delicious than a thousand kisses, milder than muscatel wine.

Coffee, I have to have coffee, and, if someone wants to pamper me, ah, then bring me coffee as a gift!


The Coffee Cantata - J.S.Bach

Gebruikersavatar
Verenjano
Berichten: 257
Lid geworden op: vr 23 okt 2020, 20:02
Locatie: Zeist

Re: [TKA] Opberg / bewaarpotjes

Berichtdoor Verenjano » zo 17 jul 2022, 22:54

Tof, je hebt PM
La Pavoni Europiccola 1989 | Fiorenzato T80 | V60 | 1zpresso JX-Pro-S


Terug naar “Te koop aangeboden”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 17 gasten

cron