Te koop: ECM Botticelli II met PID

Wil je van je oude espresso apparaat, koffiemolen of teveel-ingekochte-koffie af? Laat het ons weten!
Gebruikersavatar
trabuca
Berichten: 43
Lid geworden op: za 25 mei 2013, 19:40

Te koop: ECM Botticelli II met PID

Berichtdoor trabuca » vr 27 apr 2018, 10:33

Wegens upgrade verkoop ik mijn ECM Botticelli II met PID upgrade.

Hiermee stelt u  de temperatuur op 1 graad nauwkeurig in. Normaal schommelt dit wel tot 10 graden, en dat is veel te veel voor espresso. Ik heb de pid zelf ingebouwd met behoud van originele bekabeling, hij kan dus zo terug naar origineel. De controller is aan de achterzijde geplaatst, er is niet in de behuizing geboord of gezaagd. Stoomfunctie werkt via de originele knoppen en thermostaat, de pid wordt dan buiten werking gesteld.

De ECM ziet er goed uit voor zijn leeftijd (ik schat 2005-2008, niet exact bekend) maar heeft gebruikelijke krasjes op de kopjeshouder en driptray. Ik heb hem 5 jaar in gebruik.

Machine wordt dagelijks met een blindfilter gebackflushed, wekelijks met cafiza. Hij is steeds half jaarlijks ontkalkt via het reservoir. Een goede ontkalking in een zuurbad is wel een keer aan te raden.

Inbegrepen in de levering:
Ecm inclusief Pid.
Portafilterhouder met dubbele uitloop, origineel.
Plastic tamper, origineel.
Originele enkel en dubbel filterbakje.
Blindfilter

Prijs €175,00

Eventueel samen als set ter overname tegen meerprijs:
Naked portafilterhouder
Mazzer Super Jolly maler
Concept art tamper
Tampermat
Cafelat Tubbi afklopbak

Deze spullen staan op de foto's. De accessoires gaan niet los in de verkoop, tenzij de ECM eerst verkocht is. Alles samen moet namelijk een maler upgrade financieren :) AfbeeldingAfbeelding

Hier staan nog wat meer foto's
https://www.marktplaats.nl/a/witgoed-en ... grade.html

Laatst gewijzigd door trabuca op vr 27 apr 2018, 10:33, 4 keer totaal gewijzigd.
Profitec Pro 700 | Eureka Mignon XL

Gebruikersavatar
trabuca
Berichten: 43
Lid geworden op: za 25 mei 2013, 19:40

Re: Te koop: ECM Botticelli II met PID

Berichtdoor trabuca » vr 18 mei 2018, 16:07

Verkocht.
Profitec Pro 700 | Eureka Mignon XL


Terug naar “Te koop aangeboden”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 4 gasten

cron