[TKA] Vibiemme Mercury 3-groeps

Wil je van je oude espresso apparaat, koffiemolen of teveel-ingekochte-koffie af? Laat het ons weten!
Gebruikersavatar
pichichi
Berichten: 835
Lid geworden op: ma 18 aug 2008, 12:34
Locatie: Soest

[TKA] Vibiemme Mercury 3-groeps

Berichtdoor pichichi » ma 08 okt 2018, 22:08

Ik vraag dit voor een vriend... en eigenlijk 3 vrienden! Want deze puike machine staat bij "los dos amigos" in Amstelveen.
En is aldaar met rust, reinheid en regelmaat weer in optima(al mogelijke) forma gebracht.

De machine stamt van begin deze eeuw en is 6 jaar in een brasserie in Den Haag gebruikt.
Vervolgens 10 jaar in "vriesdroge" opslag geweest. Kan er dus nog geruime tijd mee doorrr!

Vraagprijs 1950 euro. Verkoper staat open voor een reëel tegenbod. Nieuwprijs voor nieuwste versie is dik 6000.

VBM LG..jpg
VBM LG.jpg

Hieronder nog wat van internet geripte info, lekker ranzig gedaan he, maar je moet wat ;)
De Vibiemme Mercury is een degelijk gebouwde koffiemachine die al sinds de jaren '90 op de markt is en een trouwe staat van dienst heeft. Met twee stoomkranen, één heet waterkraan, INT-schakelaar, duidelijk afleesbaar elektronisch bedieningsmodel is de Vibiemme Mercury een zeer geliefd model bij vele horeca bedrijven.
Heetwater: Aanwezig voor opstomen van melk.
Stoomkraan: 2
Heetwaterkraan: 1
boiler: 14 liter / PROCON hogedruk pomp
gewicht: 85 kg
vermogen: 1800 watt
Vast wateraansluiting: Ja
Uitvoering: Chroom, rood en roestvast staal.
spanning: 400 volt 20 A - 5000 Watt / 3 groeps
Afmeting (HxBxD) 520 x 520 x 530 mm
Ah! How sweet coffee tastes, more delicious than a thousand kisses, milder than muscatel wine.
Coffee, I have to have coffee, and, if someone wants to pamper me, ah, then bring me coffee as a gift!

The Coffee Cantata - J.S.Bach

Gebruikersavatar
pichichi
Berichten: 835
Lid geworden op: ma 18 aug 2008, 12:34
Locatie: Soest

Re: [TKA] Vibiemme Mercury 3-groeps

Berichtdoor pichichi » ma 08 okt 2018, 22:11

p.s. eventueel meteen te bezichtigen, als je toch hierheen http://koffiepraat.nl/forum/viewtopic.p ... =70#p95001 gaat en acuut last van upgraditis krijgt :lol: ;) 8-)
Ah! How sweet coffee tastes, more delicious than a thousand kisses, milder than muscatel wine.

Coffee, I have to have coffee, and, if someone wants to pamper me, ah, then bring me coffee as a gift!


The Coffee Cantata - J.S.Bach


Terug naar “Te koop aangeboden”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten

cron