filterhouder

Ben je al tijden op zoek naar tweedehands espresso apparaat, een gebruikte koffiemolen of een niet meer te krijgen onderdeel of accessoire? Plaats het hier.
Bica

filterhouder

Berichtdoor Bica » vr 04 aug 2017, 12:24

Ik ben op zoek naar een non-pressurised filterhouder 53mm. Isomac Giada (ouder model,denk ik), Bazzar A2 iso, Ook La Pavoni (weet niet zo gauw welk model) zou passen.
Als voorbeeld: https://www.welterundwelter.de/isomac-9 ... aeger-738/" onclick="window.open(this.href);return false;

Heeft iemand nog wat liggen?

Pti

Re: filterhouder

Berichtdoor Pti » vr 04 aug 2017, 19:55

Volgens mij verkoopt van Pommeren ze.

Bica

Berichtdoor Bica » za 05 aug 2017, 13:41

Inderdaad, maar wel een beetje aan de prijs.

fransg
Contacteer:

Berichtdoor fransg » za 05 aug 2017, 14:40

Als ik zoiets had liggen zou ik dat graag willen weggeven aan een ander actief mede-forumlid die ook anderen op weg heeft geholpen maar niet aan iemand die alleen maar even binnenwipt om ergens goedkoop aan te komen. Forum is geen vlooienmarkt.
LONDINIUM L1 & L-R -COMPAK E8 & R120-Mazzer-Rocket-Pavoni-Roastilino-FZ94-Tonino-Wile-VSTrefractoIV

Bica

Berichtdoor Bica » za 05 aug 2017, 15:46

Beste Fransg

Bedankt voor je gastvrije ontvangst. Ik ben al een tijdje bezig met het espressogebeuren en ben heel handig met repareren van espressomachines, weet veel van electronica enz. Heb al veel op het forum rondgekeken toen ik nog geen lid was. Ik moet toch ergens beginnen...... dit was toevallig een dingetje wat ik nodig heb.

fransg
Contacteer:

Berichtdoor fransg » za 05 aug 2017, 16:42

Bica,

sorry als de ontvangst je wat tegenvalt, maar als je even terugleest hoe je jezelf hebt voorgesteld:

Bica schreef:Ik ben op zoek naar [...]
Heeft iemand nog wat liggen?

Dan zul je mogelijk wel begrijpen dat je bijdrage tot dan toe niet heel veel voorstelde en dat je alleen je snuit om de hoek stak om wat te komen binnenhalen?

Bica schreef:Beste Fransg. Bedankt voor je gastvrije ontvangst. Ik ben al een tijdje bezig met het espressogebeuren en ben heel handig met repareren van espressomachines, weet veel van electronica enz. Heb al veel op het forum rondgekeken toen ik nog geen lid was. Ik moet toch ergens beginnen...... dit was toevallig een dingetje wat ik nodig heb.

Heel goed te begrijpen. Je kijkt wat voor jou zelf van belang is, en dat is je goed recht. Ik leg alleen even uit waarom dat niet altijd even succesvol is als strategie om een voordeeltje te halen.
LONDINIUM L1 & L-R -COMPAK E8 & R120-Mazzer-Rocket-Pavoni-Roastilino-FZ94-Tonino-Wile-VSTrefractoIV

Pti

Berichtdoor Pti » za 05 aug 2017, 18:41

Bica schreef:Inderdaad, maar wel een beetje aan de prijs.

Als je geen geld uit wil geven is het misschien een idee om de originele pressurized PF om te bouwen naar bodemloze.

Terug naar “Te koop gevraagd”