[TKG] Espresso apparaat met maler + eventueel accessoires

Ben je al tijden op zoek naar tweedehands espresso apparaat, een gebruikte koffiemolen of een niet meer te krijgen onderdeel of accessoire? Plaats het hier.
Gebruikersavatar
HeinK
Berichten: 163
Lid geworden op: di 20 jul 2021, 18:52

[TKG] Espresso apparaat met maler + eventueel accessoires

Berichtdoor HeinK » vr 26 jan 2024, 15:50

Een vrije opdracht voor diegenen die thuis het nodige hebben staan. Mijn dochter is het huis uit en het is inmiddels traditie dat ik een setje als koffiecadeau meegeef, zodat er aldaar in dat studentenhuis(je) toch wat behoorlijke koffie gedronken kan worden. In dit geval voor vier meiden in een bovenhuisje.

Na overleg met Han dacht ik aan een Quick Mill 820 met goede maler (ivm snelle opwarmtijd), maar mijn dochter vindt bijvoorbeeld een machine met een E61 zetgroep ook prima. Verder natuurlijk nog wat dingen nodig als uitklopbakje, etc., maar dat komt natuurlijk wel goed. Eigenlijk verwachtte ik via Marktplaats wel snel iemand tegen te komen die de koffiehobby wel vaarwel wilde zeggen en z'n complete set zou willen overdoen (voor een volautomaat, o.i.d.) maar het is nog vrij schraal.

Dus ik dacht, laat ik eens vragen of er iemand is die wat heeft staan wat ook weer eens weg mag. Is leuk voor deze vier dames, maar wellicht ook voor de eigen partner, die ziet dat er voor de verandering ook weer eens wat het huis uit gaat!

Gebruikersavatar
bobbee
Berichten: 13272
Lid geworden op: za 01 sep 2012, 08:39
Locatie: Emmen

Re: [TKG] Espresso apparaat met maler + eventueel accessoires

Berichtdoor bobbee » vr 26 jan 2024, 17:12

Ik kan wel even kijken wat ik heb liggen en weg mag. Heb nog een level tamper sowieso, kopjes en hoop andere zooi.

Waar kom je vandaan?
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’

Gebruikersavatar
HeinK
Berichten: 163
Lid geworden op: di 20 jul 2021, 18:52

Re: [TKG] Espresso apparaat met maler + eventueel accessoires

Berichtdoor HeinK » vr 26 jan 2024, 17:18

Waar kom je vandaan?
Rotterdam

pietje
Berichten: 5
Lid geworden op: wo 10 jan 2018, 12:25

Re: [TKG] Espresso apparaat met maler + eventueel accessoires

Berichtdoor pietje » za 17 feb 2024, 08:33

Ik heb een isomac venus (zie in te koop).
Over de prijs is wel te praten 😉

Gebruikersavatar
cremalover
Berichten: 6426
Lid geworden op: di 24 mar 2009, 10:23

Re: [TKG] Espresso apparaat met maler + eventueel accessoires

Berichtdoor cremalover » vr 22 mar 2024, 18:17

Export met K30.
IMG_20240312_224604.jpg


Terug naar “Te koop gevraagd”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten

cron