Wij willen ons graag voorstellen!

Leuk dat je komt kijken op Koffiepraat.nl! Gebruik dit forum om je voor te stellen. Wie ben je, wat doe je, wat zijn je interesses enzovoorts!
Mix-Fix B.V.

Wij willen ons graag voorstellen!

Berichtdoor Mix-Fix B.V. » do 15 jun 2017, 15:10

Hallo, wij zijn Mix-Fix B.V.!

Excuses, na een valse start willen wij ons graag alsnog even voorstellen.

Op 1 januari 1967 is de heer Coenraad Jesse gestart met Mix Fix en heeft zich in ruim een halve eeuw van haar bestaan ontwikkeld tot Mix Fix B.V.

Mix Fix B.V. voert haar werkzaamheden uit voor zowel groot- en kleinzakelijke ondernemingen alsmede particulieren.
De werkzaamheden van Mix Fix B.V. bestaan in de hoofdzaak uit het verkopen van koffiesystemen, machinaal onderhoud aan koffiesystemen en de toelevering van gerelateerde producten.

De omgeving van Mix Fix B.V. verandert; de markt stuurt meer op toegevoegde waarde en de concurrentie neemt toe.
Door ons toe te spitsen op bepaalde kernpunten en de aandacht te vestigen op de behoeftes van onze klanten kunnen wij een constante kwaliteit leveren.

Koffie is één van de belangrijkste bijzaken; Ruim 60% van de Nederlanders vindt goede koffie belangrijk.

Bij Mix Fix B.V. ligt alles in één hand; plaatsing, instructie, service / onderhoud & toelevering van producten.
Wij zijn uw betrouwbare partner op het gebied van Koffie!

Mix-Fix is Full Service Partner & Premium Dealer van Jura en Bravilor Bonamat
Maar wat betekend dat eigenlijk? Dit betekend dat Mix-Fix nauw contact heeft met Jura en Bravilor Bonamat en dat u met al uw vragen omtrent machines van deze merken bij ons terecht kan.

Als Premium Dealer mag Mix-Fix machines verkopen voor de particuliere- en de zakelijke markt.

Ook kunnen en mogen wij uw machines repareren, dit doen wij waar mogelijk bij u op locatie, lukt dit niet dan nemen wij uw machine mee naar onze werkplaats zodat wij uw machine zo snel mogelijk kunnen repareren.

@3aan
Contacteer:

Re: Wij willen ons graag voorstellen!

Berichtdoor @3aan » do 15 jun 2017, 16:34

Welkom, begrijp alleen niet wat dit met een voorstelrondje van doen heeft, dit is gewoon een wervend persbericht cq advertorial wat van de plank geplukt is.?!

Verstuurd vanaf mijn SM-T700 met Tapatalk
Gaggia Orione - 1973 - Gaggia Orione 1961 - Compak K8 met doseerschuif
Volg Adriaans koffiekar op http://www.facebook.com/A3koffie
Op FB staan de openbare gelegenheden waar ik met koffie sta.

Erik82

Berichtdoor Erik82 » do 15 jun 2017, 17:55

Ik stel voor om aan het proefpanel mee te doen. Wat ik begreep is dat jullie koffie vers gebrand is en binnen een week na branding in de bus ligt.
Strietman CT1, LWW EG-1.
Tevens Kalita Wave Kettle, Hario V60's, Aeropress, Clever Dripper en Bodum Cafetiere

mutsje

Berichtdoor mutsje » vr 16 jun 2017, 14:02

Welkom en wanneer kunnen we een proefbatch ontvangen zodat we de verse bonen kunnen proeven? leuke advertentievoorstelronde zeg maar.
ECM Giotto Premium, Quamar M80E, coffeelab tamper

Erik82

Berichtdoor Erik82 » vr 16 jun 2017, 22:44

Zojuist eens kritisch naar de website gekeken en voor het niveau hier voorspelt het niet heel veel goeds. Naast koffie weet ik ook best veel van thee en wanneer ik mechanisch geplukte rommel zoals Pickwick e.d. zie wordt ik al vrij ongelukkig. Het aanbod van voorgemalen koffie en D.E. is leuk voor de gemiddelde Hollander die niet snapt wat koffie is en alleen prut gewend is maar niet voor mensen die wel verstand van koffie hebben.

Daarnaast gelukkig wel een teken van verbetering door vers gebrande bonen aan te bieden. Alleen slechts één plantage en vele soorten koffie waaronder fair trade en niet fair trade van één plantage wat moeilijk serieus te nemen is. Tevens produceert een streek niet het hele jaar door koffie wat betekent dat je een groot deel van de tijd met oude(re) groene bonen zit wat verre van ideaal is. Er wordt heel veel waarde aan gehecht maar in de praktijk weet iedereen met wat verstand van koffie dat een dergelijks concept geen stand kan houden. Je raakt verzeild in de middenklasse waar er al genoeg van zijn. In deze tijd is het belangrijk je te onderscheiden met een goed en solide product. Tevens zijn de prijzen dusdanig laag dat je hooguit koffie van 60 punten kan verwachten waar men hier eerder 70-80 punten gewend is.

Ik laat me graag verrassen dus kom maar op. Zie het niet als harde kritiek maar meer als serieuze feedback van een koffiekenner. Dat is namelijk niet waar de website op is gericht. Goede koffie is een kunst en wordt zwaar onderschat. Wij hier weten wel beter maar de website heeft niet meer niveau dan een website van bijvoorbeeld de Mediamarkt waarop generieke onzin wordt verkocht in een zogenaamd mooi jasje. De gemiddelde Nederlander met totaal geen verstand van koffie zal hier wellicht waarde aan hechten maar wij niet. Ik zou zeggen bewijs ons het tegendeel als je echt overtuigd bent van je product.
Strietman CT1, LWW EG-1.
Tevens Kalita Wave Kettle, Hario V60's, Aeropress, Clever Dripper en Bodum Cafetiere

Terug naar “Stel je voor / jouw set-up”