Wat doen jullie voor de kost?

Leuk dat je komt kijken op Koffiepraat.nl! Gebruik dit forum om je voor te stellen. Wie ben je, wat doe je, wat zijn je interesses enzovoorts!
Gebruikersavatar
Spironski
Berichten: 5781
Lid geworden op: ma 03 mar 2008, 16:52
Locatie: Groningen

Re: Wat doen jullie voor de kost?

Berichtdoor Spironski » ma 16 jan 2012, 17:41

Gaat het slecht in de IT? Valt me op dat er de laatste tijd veel IT-ers op het forum zijn bijgekomen... Hebben jullie opeens tijd over ofzo? ;)
La Scala Butterfly (+ Erics E61 thermometer), Mazzer Major, Gaggia Factory 106 met Tije's koelring, vier tampers (Vlak, American curve, Eurocurve), Gene Café, Aeropress, Kyocera CM-45, ROK-Grinder

Erik82
Berichten: 2858
Lid geworden op: ma 07 nov 2011, 09:22

Re: Wat doen jullie voor de kost?

Berichtdoor Erik82 » wo 18 jan 2012, 09:45

Of het gaat nou juist goed in de IT en kunnen we nu allemaal ook echte koffie betalen :D .
Strietman CT1, LWW EG-1, Lagom P64, Veel slowkoffie spul

MartinH80
Berichten: 30
Lid geworden op: zo 06 nov 2011, 14:50

Re: Wat doen jullie voor de kost?

Berichtdoor MartinH80 » do 19 jan 2012, 11:52

Voor niet-IT'ers is het allemaal 1 pot nat, maar er zit nogal diversiteit in de branche, dus de vraag of het goed gaat in de IT kun je niet zomaar beantwoorden. Dat de economische omstandigheden ook de IT raken lijkt me een inkoppertje, maar voor mij persoonlijk durf ik wel te zeggen dat ik absoluut niets te klagen heb. Eigenlijk is het wel een leuke uitdaging, zo'n crisis :-)

la4en
Berichten: 11
Lid geworden op: do 20 okt 2011, 16:54

Re: Wat doen jullie voor de kost?

Berichtdoor la4en » di 24 jan 2012, 19:25

Hier nog een motorrijdende IT'er die van zwarte sterke koffie houdt :lol: Voor mijn werk is het aandachtsgebied security.

Gebruikersavatar
cremalover
Berichten: 6374
Lid geworden op: di 24 mar 2009, 10:23

Re: Wat doen jullie voor de kost?

Berichtdoor cremalover » wo 25 jan 2012, 16:05

Mijn broer is dr. in de IT-dinges en geeft niks om koffie.Is dus geen causaal verband.

la4en
Berichten: 11
Lid geworden op: do 20 okt 2011, 16:54

Re: Wat doen jullie voor de kost?

Berichtdoor la4en » wo 25 jan 2012, 20:15

Uitzondering op de bekende regel.......... ;)

Ooit eens cursus van een amerikaan gehad. Zijn stelling was "echte systeemprogrammeurs drinken zwarte sterke koffie............drink je dat niet dan ben je een "a kind of a system programmer" :D

:lol:

Midas
Berichten: 384
Lid geworden op: vr 24 jun 2011, 13:52

Re: Wat doen jullie voor de kost?

Berichtdoor Midas » zo 19 feb 2012, 13:46

Uitzondering op de bekende regel.......... ;)

Ooit eens cursus van een amerikaan gehad. Zijn stelling was "echte systeemprogrammeurs drinken zwarte sterke koffie............drink je dat niet dan ben je een "a kind of a system programmer" :D

:lol:
Volgens mij was de stelling ' echte mannen drinken zwarte koffie' of die programmeurs daar nu bij horen 8-)

YiL
Berichten: 1
Lid geworden op: do 23 aug 2012, 16:37

Re: Wat doen jullie voor de kost?

Berichtdoor YiL » zo 26 aug 2012, 17:01

Ik ben begeleider van autistische jongeren die leven in een woongroep.

Daarnaast nog in opleiding aan de HHS.

Gr. YiL

Bucky
Berichten: 53
Lid geworden op: do 11 okt 2012, 15:49

Re: Wat doen jullie voor de kost?

Berichtdoor Bucky » do 25 okt 2012, 12:21

Op dit moment ben ik begeleider van mensen met een auditieve beperking en soms wat meer :D
(de meest schappelijke beschrijving ervan ;) )
Doof en borderline, doof en schizofrenie, doof met ontwikkelings achterstand, doof met een matige verstandelijke beperking, etc.
Ik doe dit werk al 9 jaar en sinds 1 jaar in de auditieve sector.
Daarnaast studeer ik psychologie en ik ben flink bezig met muziek maken met o.a. Reason , pad controller, keyboard en ik speel saxofoon. Daarbij heb ik ook een EWI (electronic wind instrument) om dit digitaal te kunnen. :D
Fotografie interesseert me ook erg. Daarnaast nu ook nog eens verdiepen in het maken van espresso :P

Erikson
Berichten: 3
Lid geworden op: zo 23 dec 2012, 21:05

Re: Wat doen jullie voor de kost?

Berichtdoor Erikson » ma 24 dec 2012, 10:30

Ik verdien mijn geld met het geven van onderwijs en het uitvoeren van onderzoek aan de universiteit. Daarbij moet je niet gelijk denken aan hoorcolleges o.i.d., maar kleinschalig werkgroep- en practicumonderwijs. Het onderzoek voer ik nu voornamelijk uit voor anderen, al komen er steeds meer eigen elementen in voor. Momenteel ben ik aan het solliciteren naar een promotieplek, waarvoor het altijd handig is een aantal publicaties achter je naam te hebben staan.


Terug naar “Stel je voor / jouw set-up”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 13 gasten

cron