Voorstellen

Leuk dat je komt kijken op Koffiepraat.nl! Gebruik dit forum om je voor te stellen. Wie ben je, wat doe je, wat zijn je interesses enzovoorts!
Gebruikersavatar
fransg
Berichten: 14930
Lid geworden op: do 05 jan 2012, 19:51
Locatie: Amsterdam

Re: Voorstellen

Berichtdoor fransg » ma 12 mar 2018, 11:09

Welkom en gefeliciteerd met je aanwinst. Op nog vele goede jaren.
Je weet dat je bij HanR langs kunt gaan voor onderhoud? Hij loopt er zelf niet zo mee te koop maar voor jou is dat een prima adres en volgens mij in de buurt.

Grt
Bob
Misschien een goed idee om ergens 'bovenaan' makkelijk te vinden een overzichtje te maken van DE reparatie-adressen in het land, met contactgegevens.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

Gebruikersavatar
bobbee
Berichten: 13175
Lid geworden op: za 01 sep 2012, 08:39
Locatie: Emmen...

Re: Voorstellen

Berichtdoor bobbee » ma 12 mar 2018, 11:52

Welkom en gefeliciteerd met je aanwinst. Op nog vele goede jaren.
Je weet dat je bij HanR langs kunt gaan voor onderhoud? Hij loopt er zelf niet zo mee te koop maar voor jou is dat een prima adres en volgens mij in de buurt.

Grt
Bob
Misschien een goed idee om ergens 'bovenaan' makkelijk te vinden een overzichtje te maken van DE reparatie-adressen in het land, met contactgegevens.
Oh ja, dat is een goede!
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’

kuppiekuffie
Berichten: 17
Lid geworden op: zo 11 mar 2018, 09:13

Re: Voorstellen

Berichtdoor kuppiekuffie » ma 12 mar 2018, 20:48

Dank voor de tip van HanR. Heb al contact gelegd. Is inderdaad in de buurt (van mijn werk).
eerste shotje gemaakt met een HARIO keramisch handmalertje dat ik nog had. Kan alleen maar beter worden haha.

Gebruikersavatar
bobbee
Berichten: 13175
Lid geworden op: za 01 sep 2012, 08:39
Locatie: Emmen...

Re: Voorstellen

Berichtdoor bobbee » ma 12 mar 2018, 20:58

Dank voor de tip van HanR. Heb al contact gelegd. Is inderdaad in de buurt (van mijn werk).
eerste shotje gemaakt met een HARIO keramisch handmalertje dat ik nog had. Kan alleen maar beter worden haha.
Goed bezig! Dat gaat alleen maar beter worden inderdaad.
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’


Terug naar “Stel je voor / jouw set-up”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten

cron