Even Voorstellen

Leuk dat je komt kijken op Koffiepraat.nl! Gebruik dit forum om je voor te stellen. Wie ben je, wat doe je, wat zijn je interesses enzovoorts!
robv2
Berichten: 3
Lid geworden op: ma 16 apr 2018, 18:09

Even Voorstellen

Berichtdoor robv2 » di 17 apr 2018, 17:23

Wel zo netjes om even goedemiddag te zeggen.
De naam is Rob, wonend in west-friesland.
Eigenlijk per ongeluk in aanraking gekomen met een Jura volautomaat omdat mijn ouders een S70 hebben die kuren begon te vertonen. Ik kon via m...plaats een "goede" Jura S70 op de kop tikken, maar die bleek volstrekt verkeerd geserviced te zijn, er ontbreken wat O-ringen hier en daar zodat het meer een waterfestijn (en prut) werd.
Gaandeweg het uit elkaar halen van de machine kreeg ik er aardigheid in, de techniek is niet al te gecompliceerd en er is voldoende documentatie beschikbaar. Nu de stoute schoenen aangetrokken met een Jura Z5 die van zijn vorige baasje veel te weinig Liefde en Zorg heeft gehad.
Ik ben dus geïnteresseerd in de techniek, maar het grote bijkomende voordeel is natuurlijk dat er uiteindelijk een heerlijk kopje koffie wordt gemaakt.

Gebruikersavatar
GuidovW
Berichten: 1331
Lid geworden op: za 06 jan 2018, 13:55

Re: Even Voorstellen

Berichtdoor GuidovW » di 17 apr 2018, 19:09

Ha Rob,

Welkom op het forum.
Zowel voor de techniek als voor de koffie kun je hier terecht.
Veel plezier.
Gr, Guido

La Pavoni Professional, Moccamaster, Bialetti Moka Express, Chemex, AeroPress, Kinu M47, Eureka Atom 60


Terug naar “Stel je voor / jouw set-up”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 16 gasten

cron