Voorstellen

Leuk dat je komt kijken op Koffiepraat.nl! Gebruik dit forum om je voor te stellen. Wie ben je, wat doe je, wat zijn je interesses enzovoorts!
robertp
Berichten: 67
Lid geworden op: ma 11 jun 2018, 11:46

Voorstellen

Berichtdoor robertp » ma 11 jun 2018, 12:11

Beste forumleden,

Bij deze wil ik mij graag voorstellen. Ik heet Robert en momenteel ben ik aan master privaatrechtelijke rechtspraktijk aan het afronden. Tijdens het schrijven van mijn scriptie heeft mijn interesse en liefde voor koffie een compleet nieuwe dimensie aangenomen. Veelvuldig heb ik dit forum geraadpleegd wanneer ik iets wilde weten over koffiemolens of filtermethodes.

Op het ogenblik maal ik mijn koffiebonen met een Comandante C40 en gebruik ik voornamelijk een Hario v60 om mijn koffie mee te maken. In Den Haag bevinden zich twee koffiebranderijen op loopafstand waar ik meestal mijn bonen koop, Boon en Improc. Iets verder weg maar ook nog in Den Haag zit Capriole waar ik ook prettige ervaringen mee heb.

Ik weet zeker dat ik hier nog heel veel op kan steken over alles wat met koffie te maken heeft.

Groet,

Robert

Napril69
Berichten: 1
Lid geworden op: za 07 jan 2017, 08:36

Re: Voorstellen

Berichtdoor Napril69 » ma 11 jun 2018, 12:13

Welkom


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Kalita Wave dripper, Kalita Wave kettle, Kinu M47

Gebruikersavatar
bobbee
Berichten: 13253
Lid geworden op: za 01 sep 2012, 08:39
Locatie: Emmen

Re: Voorstellen

Berichtdoor bobbee » ma 11 jun 2018, 13:30

Welkom op het forum!

Koffie zal.je vanaf nu altijd blijven achtervolgen.
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’

Gebruikersavatar
GuidovW
Berichten: 1335
Lid geworden op: za 06 jan 2018, 13:55

Re: Voorstellen

Berichtdoor GuidovW » ma 11 jun 2018, 17:30

Welkom Robert,

Veel plezier hier en succes bij het afronden van je master.
Gr, Guido

La Pavoni Professional, Moccamaster, Bialetti Moka Express, Chemex, AeroPress, Kinu M47, Eureka Atom 60


Terug naar “Stel je voor / jouw set-up”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 15 gasten

cron