Pas op voor corrosief water (water kwaliteit Nederland)

Hoe maak ik een goede... nee, de beste espresso? Hoe schuim ik melk op? Hoe maak ik koffie met een ESE espresso serving? Stel hier je vragen of lees het antwoord!
Gebruikersavatar
bobbee
Berichten: 13277
Lid geworden op: za 01 sep 2012, 08:39
Locatie: Emmen

Re: Pas op voor corrosief water (water kwaliteit Nederland)

Berichtdoor bobbee » do 04 apr 2024, 18:11

Ja, gezelligheid en een leuke oprechte eerlijke conversatie is wat wij allemaal willen! Hoe meer zielen hoe meer vreugd. Hier kan je jezelf voorstellen waarna een je warm onthaal kan verwachten met woorden als welkom, en fijn dat je er bent!

viewforum.php?f=17&sid=947139dec6fb5f2c508368d8bab73597
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’

manduca
Berichten: 902
Lid geworden op: di 11 aug 2020, 09:20
Locatie: Utrecht

Re: Pas op voor corrosief water (water kwaliteit Nederland)

Berichtdoor manduca » do 04 apr 2024, 20:21

Je hebt jezelf overigens zover ik kon zien ook niet voorgesteld, of vind ik dat op je profiel o.i.d. ;)?
Frans zit al bijna 12,5 jaar (feestje?) op dit forum en is met bijna 15K posts (feestje?) zo’n beetje onderdeel van de inventaris Afbeelding.
Thuis: Londinium 1P * Londinium Compressa * Weber HG-1 * Compak K10 Pro Barista
Werk/Vakantie: Aeropress * Commandante C40 * Flair 58

Koffienerd1337
Berichten: 3
Lid geworden op: wo 03 apr 2024, 10:06

Re: Pas op voor corrosief water (water kwaliteit Nederland)

Berichtdoor Koffienerd1337 » do 04 apr 2024, 20:30

Zeker tijd voor een feestje zou ik zeggen Frans!
Frans zit al bijna 12,5 jaar (feestje?) op dit forum en is met bijna 15K posts (feestje?) zo’n beetje onderdeel van de inventaris Afbeelding.
Dank je, daar zie ik naar uit ;) !

Gebruikersavatar
fransg
Berichten: 15138
Lid geworden op: do 05 jan 2012, 19:51
Locatie: Amsterdam

Re: Pas op voor corrosief water (water kwaliteit Nederland)

Berichtdoor fransg » do 04 apr 2024, 21:31

Frans zit al bijna 12,5 jaar (feestje?) op dit forum
Ik heb eens een feestje (fuif heette dat destijds) gegeven toen ik 16 was of zo. 'Schuifelen' was toen in de mode, hetgeen prima ging op de maat van "Je t’aime, moi non plus", een ander dansje genaamd 'soul' kon op "Fa-Fa-Fa-Fa-Fa" van de heer Otis Redding, men zat tussendoor op de grond op kussens en er waren pinda's bij de limonade dus aan alles was gedacht.

Daarna nooit meer een feest gegeven. Zelf ga ik ook vrijwel nooit naar feesten. Als ik er ben maak ik me ook zo snel als kan weer uit de voeten.

Maar ik vind elke dag een feest om te beleven, dat dan weer wel.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

Gebruikersavatar
omeCo
Berichten: 2210
Lid geworden op: di 22 sep 2020, 17:22

Re: Pas op voor corrosief water (water kwaliteit Nederland)

Berichtdoor omeCo » vr 05 apr 2024, 07:29

Frans zit al bijna 12,5 jaar (feestje?) op dit forum
Ik heb eens een feestje (fuif heette dat destijds) gegeven toen ik 16 was of zo. 'Schuifelen' was toen in de mode, hetgeen prima ging op de maat van "Je t’aime, moi non plus", een ander dansje genaamd 'soul' kon op "Fa-Fa-Fa-Fa-Fa" van de heer Otis Redding, men zat tussendoor op de grond op kussens en er waren pinda's bij de limonade dus aan alles was gedacht.

Daarna nooit meer een feest gegeven. Zelf ga ik ook vrijwel nooit naar feesten. Als ik er ben maak ik me ook zo snel als kan weer uit de voeten.

Maar ik vind elke dag een feest om te beleven, dat dan weer wel.
En elke dag pinda’s is op een gegeven moment ook niet meer zo feestelijk. Daarom 1 keer een feestje met pinda’s en dan niet meer.


Terug naar “Koffie technieken”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 gasten

cron