Espresso-machines.nu/

Dit forum biedt je de ruimte om de lezers te vertellen waarom jouw shop of product top is. Doe je best!
Gebruikersavatar
Nomad
Berichten: 433
Lid geworden op: ma 17 mar 2014, 15:02

Espresso-machines.nu/

Berichtdoor Nomad » do 04 sep 2014, 22:30

Hey guys,

In mijn zoektocht kwam ik de volgende winkel tegen:
http://espresso-machines.nu/

In het " over ons" staat al dat het om een klein webwinkeltje gaat gerund door een enthousiasteling als het ware. Contact telefoonnummer is ook een 06 nummer.

Is er iemand die ervaringen heeft met die winkel? Want ze zijn qua prijs goedkoper dan welke shop dan ook met expobar machines. Een Expobar Lever bijvoorbeeld is 100 euro goedkoper dan waar dan ook elders.

Mocht het nu ook nog eens een goede winkel zijn, dan kan ik misschien 100 euro besparen op een aankoop :)

Maar, dan moet het wel een goede winkel zijn, ook qua garantie en service en ik kan echt helemaal niets over dit winkeltje vinden....en dus vertrouw ik het nog niet zo.
-Conscience keeps more people awake than coffee-
Hario V60 - Bianca V2 - Niche Zero - Eureka Mignon Specialita - Fellow Ode

R&B
Berichten: 921
Lid geworden op: za 23 aug 2008, 17:48
Locatie: Zwolle

Re: Espresso-machines.nu/

Berichtdoor R&B » do 04 sep 2014, 22:41

Hey!
Daar hebben ze ook die tranquillo maler voor een iets hogere prijs dan de webshop waar ik een poosje geleden naar linkte! :)
http://espresso-machines.nu/tranquilo-espresso-molen
Behmor 1600+, Baratza Sette 270W, La San Marco SM95A, Faema MC90, La Pavoni Europiccola, mini Gaggia, Bezzera Magica, Bosch B30

Gebruikersavatar
fransg
Berichten: 14926
Lid geworden op: do 05 jan 2012, 19:51
Locatie: Amsterdam

Re: Espresso-machines.nu/

Berichtdoor fransg » do 04 sep 2014, 23:34

ik kan echt helemaal niets over dit winkeltje vinden...
Bij de Kamer van Koophandel kan je e.e.a. opzoeken, en via Google kun je het adres bekijken:

Afbeelding

Zie ook

http://drimble.nl/bedrijf/enschede/2351 ... catie.html
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

Gebruikersavatar
Nomad
Berichten: 433
Lid geworden op: ma 17 mar 2014, 15:02

Re: Espresso-machines.nu/

Berichtdoor Nomad » vr 05 sep 2014, 22:40

Zo een foto van een huis geeft nog niet echt het gevoel van "bedrijspand" of "correcte garantie, vervangende machines etc. Dit is een hobbyist die toevallig ook verkoop doet lijkt het?
Het is wel een officiele Expobar dealer zegt hij.

De info geeft nog niet echt het gevoel van vertrouwen wat ik zocht.
-Conscience keeps more people awake than coffee-

Hario V60 - Bianca V2 - Niche Zero - Eureka Mignon Specialita - Fellow Ode

Gebruikersavatar
pichichi
Berichten: 835
Lid geworden op: ma 18 aug 2008, 12:34
Locatie: Soest

Re: Espresso-machines.nu/

Berichtdoor pichichi » za 06 sep 2014, 16:38

Ik dacht dat Van Pommeren de (enige?) dealer voor NL was..
In ieder geval wat betreft officiele service.
Heb mijn Expobar wel via Doppio Joure gekocht maar werd via Utrecht Van Pommeren afgehandeld.
Je kunt het ook eens dubbelchecken via http://www.creminternational.com/
Dat is de (Zweedse) onderneming waaronder Expobar inmiddels valt.
Ah! How sweet coffee tastes, more delicious than a thousand kisses, milder than muscatel wine.
Coffee, I have to have coffee, and, if someone wants to pamper me, ah, then bring me coffee as a gift!

The Coffee Cantata - J.S.Bach

Gebruikersavatar
Nomad
Berichten: 433
Lid geworden op: ma 17 mar 2014, 15:02

Re: Espresso-machines.nu/

Berichtdoor Nomad » zo 07 sep 2014, 13:56

Ik durfde de gok niet aan. En na wat meer inlezen is Rocket als merk toch wel een stap hoger qua afwerking en gebruikte onderdelen. En zodoende heb ik toch geen Expobar genomen, maar de Rocket Cellini V3. Nu alleen nog een maand wachten.
-Conscience keeps more people awake than coffee-

Hario V60 - Bianca V2 - Niche Zero - Eureka Mignon Specialita - Fellow Ode

Gebruikersavatar
kerstenv
Berichten: 6
Lid geworden op: di 15 okt 2013, 21:39

Re: Espresso-machines.nu/

Berichtdoor kerstenv » za 04 apr 2015, 12:59

Ik heb gisteren een tweedehands machine (expobar office control) opgehaald bij espresso machines.nu. Inderdaad een thuis webwinkel.
De office control ziet er in het echt vele malen mooier uit dan op plaatsjes en filmpjes :shock: . Het zwarte voorpaneel lijkt op die foto's van kunsstof, maar is in werkelijkheid gewoon degelijk metaal/rvs.
Ik had vooruit betaald, maar de machine zelf opgehaald. De eigenaar heet Martijn en is een aardige gast (ik kreeg een kilo zelfgebrandde bonen mee) maar nog belangrijker hij is een professionele barista die in het hele land komt met zijn espresso bar.
Zoals hij het mij vertelde heeft hij direct contact met Crem.

Over afhandeling bij garantie en andere "problemen" kan ik niet oordelen. Overigens zit op de expobar die ik gekocht heb nog wel een jaar garantie. Ik hoop niet dat ik daar een beroep op hoef te doen :D


wellicht heb ik mensen die over deze winkel twijfelden over de streep gehaald, de prijzen zijn in ieder geval concurrerend!
Ik heb eindelijk de stap gezet van mokapot naar het echte werk. maalgraad instellen is lastig klusje. melkopschuimen begin ik in de vingers te krijgen.
Keep on trying!

Groet Kersten

MiriameDenhaag
Berichten: 1
Lid geworden op: di 28 nov 2017, 22:04

Re: Espresso-machines.nu/

Berichtdoor MiriameDenhaag » di 28 nov 2017, 22:35

Hi,
Ik wil graag mijn ervaring delen over mijn aankoop via deze website en dit is helaas niet positief.

Ik heb een espresso machine online besteld en via ideal betaald.
Voor 3 uur besteld morgen in huis is helaas niks van waar.
Om te beginnen heb ik geen bevestigings mail gekregen van mijn bestelling noch betaling.
Ik heb mails verzonden over mijn bestelling en heb noooit een antwoord gehad.
Ik begon met bellen naar het nummer wat op de voorpagina stond en hier word niet opgenomen.
Ik zag dat meneer ook whats app had en begon via de app te praten. Hier kreeg ik wel een reactie met het verhaal dat hij het pakketje zou versturen enn daarna ben ik op whats app geblokkeerd.

Ik wou aangifte doen bij de politie, en heb als laatste poging gewaagd voor ik naar de politie zou stappen om naar PostNL te bellen en daaar te vragen naar het pakketje en GELUKKIG was het pakketje er wel.
Ik heb precies gekregen wat ik besteld heb maar de service is zo bizar slecht dat ik spijt heb dat ik niet meer betaald heb en gewoon zou bestellen bij een bekende webshop.
Paar maanden verder blijkt dat er iets deffect was en ik kon fluiten naar mijn garantie. Gelukkig was het iets kleins.

Dus ik raad het zeeeeer af!

Gebruikersavatar
@3aan
Berichten: 4065
Lid geworden op: zo 06 feb 2011, 20:28
Locatie: Westland 2691
Contacteer:

Re: Espresso-machines.nu/

Berichtdoor @3aan » di 28 nov 2017, 23:47

Nou Miriame uit het Haagsche, dat is een geweldige binnenkomer, je hebt nu je Galblaas over ons leeg gespoten en wat gaan we daar nu mee doen?

Zou het zou kunnen zijn dat er een miscommunicatie met de Post voor de aflevering?
Dat gebeurt namelijk meer dan je denkt, Post.nl verstuurd namelijk aankondigingen van bezorgen of niet thuis zijn per email, er hoeft maar een puntje of letter verkeerd te staan en het komt niet aan, moeilijke emailadressen zijn een crime, ik heb er vaker mee te maken.

Ik vindt het allesbehalve van goede smaak om een dergelijk epistel hier los te laten, wat moeten wij hiermee?
Gaggia Orione - 1973 - Vibiemme Pistone 2017 in wederopbouw - Ceado E37s
Volg Adriaans koffiekar op fb.com/A3koffie
Op FB staan de openbare gelegenheden waar ik met koffie sta.

Gebruikersavatar
bobbee
Berichten: 13175
Lid geworden op: za 01 sep 2012, 08:39
Locatie: Emmen...

Re: Espresso-machines.nu/

Berichtdoor bobbee » wo 29 nov 2017, 07:34

Mariame is zo vriendelijk om ons te behoeden voor wat zij een vervelende ervaring vindt. Als ik het zo lees kan ik dat wel begrijpen en is dat goed bedoeld en dat gaat niet over postnl mailtjes. Dat er altijd 2 kanten aan een verhaal zitten moge duidelijk zijn.

Zo ben ik wel benieuwd na hoeveel dagen ze dan de machine geleverd heeft gekregen want daar lees ik niks over. Was dat na 2 dagen ipv 1 dag of gaat het over een week? Dan zou ik mij ook zorgen maken als ik geen respons krijg.
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’


Terug naar “(Web)Winkels, advertorials en andere aanbiedingen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten

cron