Een top 30 in willekeurige volgorde

In het proefpanel kan iedere bezoeker van koffiepraat plaatsnemen. Hoe het werkt? Simpel!
Gebruikersavatar
Spironski
Berichten: 5781
Lid geworden op: ma 03 mar 2008, 16:52
Locatie: Groningen

Re: Een top 30 in willekeurige volgorde

Berichtdoor Spironski » do 20 nov 2008, 19:13

Dan zou het nog altijd Cappu zijn?

En die Gaggia is geen handel-veer-machine hoor, het is een pure macho-man-kracht geval ;) (dus eigenlijk een opgepimpte Pavoni... :oops: )
La Scala Butterfly (+ Erics E61 thermometer), Mazzer Major, Gaggia Factory 106 met Tije's koelring, vier tampers (Vlak, American curve, Eurocurve), Gene Café, Aeropress, Kyocera CM-45, ROK-Grinder

Gebruikersavatar
Aadje
Berichten: 445
Lid geworden op: ma 03 mar 2008, 15:21

Re: Een top 30 in willekeurige volgorde

Berichtdoor Aadje » ma 24 nov 2008, 18:05

Ik was laatst in Den Haag bij Crunch geweest, maar was niet echt onder de indruk. Ondanks de mooie Mirage.
Speedster | SuperJolly | et al.

Espressotopia

Re: Een top 30 in willekeurige volgorde

Berichtdoor Espressotopia » ma 24 nov 2008, 18:41

Ik was laatst in Den Haag bij Crunch geweest, maar was niet echt onder de indruk. Ondanks de mooie Mirage.
Ik haal er weleens wat voor thuis en de espresso is daar meestal ook prima. Alleen vind ik de mensen die er werken een tikje gestresst overkomen. De Mirage is idd erg mooi!

karel
Berichten: 154
Lid geworden op: zo 12 okt 2008, 15:38
Locatie: Rotterdam

Re: Een top 30 in willekeurige volgorde

Berichtdoor karel » ma 24 nov 2008, 21:47

Zelfde ervaring als Aadje. Ben er maar nog maar één keer geweest.
Dus kan over die ene keer oordelen.
~~.~~~~~~~~~ ~ ~ ~
~~)~~~~
~~(~~
~~))~~
. c[_]

Gebruikersavatar
nathalia
Berichten: 72
Lid geworden op: di 15 jan 2008, 14:15
Contacteer:

Re: Een top 30 in willekeurige volgorde

Berichtdoor nathalia » do 11 feb 2010, 13:07

Vandaag bij Screaming Beans in Amsterdam (Hartenstraat) geweest. Wat een toptent. Super espresso gehad. Waren bonen van Bocca die ook verkocht werden! Dus eindelijk ook een verkooppunt van Bocca in Amsterdam :) . Als ze zouden meedoen aan de verkiezing beste koffiezaak van Amsterdam zouden ze volgens mij gaan winnen. Ik heb ze dan ook in de top 30 lijst van de openingspost gezet.

Gebruikersavatar
Spironski
Berichten: 5781
Lid geworden op: ma 03 mar 2008, 16:52
Locatie: Groningen

Re: Een top 30 in willekeurige volgorde

Berichtdoor Spironski » do 11 feb 2010, 18:57

Ah, een revival van een oude draad. Allez, in Groningen haal ik soms bij het Feithhuis ook een goede cappu.
La Scala Butterfly (+ Erics E61 thermometer), Mazzer Major, Gaggia Factory 106 met Tije's koelring, vier tampers (Vlak, American curve, Eurocurve), Gene Café, Aeropress, Kyocera CM-45, ROK-Grinder

Gebruikersavatar
NielsB
Berichten: 391
Lid geworden op: ma 16 mar 2009, 17:35

Re: Een top 30 in willekeurige volgorde

Berichtdoor NielsB » vr 12 feb 2010, 18:15

Waren bonen van Bocca die ook verkocht werden!
Mn broertje is net langsgeweest. Maar volgende week donderdag komt de voorraad pas voor de verkoop.
Micra&Ultra

AKC
Berichten: 1
Lid geworden op: zo 31 jul 2011, 06:24

Re: Een top 30 in willekeurige volgorde

Berichtdoor AKC » zo 31 jul 2011, 06:33

Ik mis in de stad Amersfoort zeker nog Coffee United op het centraal station.
Dé plek in Amersfoort waar je terecht kunt voor al je vragen over koffie en de enige plek in Amersfoort waar je terecht kunt voor een goede bak filter koffie.
Een espressobar waar het allemaal nog draait om de specialty coffee.

Ook is Brood & Zoets hard op weg om zichzelf op de kaart te zetten, niet te vergeten Bagels & Beans.

Liberty
Berichten: 1
Lid geworden op: za 30 jul 2011, 20:50

Re: Een top 30 in willekeurige volgorde

Berichtdoor Liberty » zo 31 jul 2011, 09:43

Zelf kom ik graag in "de koffiezaak" in Zaandam, ze hebben een heel ruim assortiment van verschillende koffie's, maar een simpele espresso van Manetti bonen blijft mijn favoriet!
http://www.dekoffiezaak.nl/

JanvD
Berichten: 10
Lid geworden op: di 24 okt 2023, 13:04

Re: Een top 30 in willekeurige volgorde

Berichtdoor JanvD » zo 14 apr 2024, 12:26

Geen idee of het na zoveel jaar nog zin heeft om hier te reageren, maar https://hannodelft.nl/ mag niet ontbreken. Ze serveren daar heerlijke espresso. Ik geloof dat de koffie bij Keen Coffee vandaan komt.

Ook hun eten is trouwens fantastisch, naar daar gaat dit forum op zich niet over. Als dit in een ander subforum / topic beter past, schroom niet het daar te plaatsen.


Terug naar “(Horeca) proefpanel”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten