De Eenhoorn Kampen

In het proefpanel kan iedere bezoeker van koffiepraat plaatsnemen. Hoe het werkt? Simpel!
Roo019

De Eenhoorn Kampen

Berichtdoor Roo019 » zo 08 mar 2015, 10:37

Gister weer terug bij de plek waarvoor mij het avontuur echt begon.

Toen ik nog in het centrum van Kampen woonde kwam ik hier wekelijks niet alleen voor een vers zakje bonen ook altijd om een bakje te drinken.
99% van de keren krijg je een geweldig bakje voorgeschoten(Ik probeer het objectief te omschrijven)

Gisteren was ik er weer even met vrienden een bakje koffie te doen.
En het was van ouds weer uitstekend.

De koffie van de week was een: Sidamo maar op de 2e molen stond een Tanzania.
Sidamo drink ik zelf persoonlijk nogal vaak dus ik koos voor de Tanzania ook omdat deze mij de laatste x uitstekend was bevallen.

En niks was minder waar deze Tanzania is een uitstekend voorbeeld hoe fruitig lekker een espressootje kan zijn(sommige smaken voelen afgevlakt en wil me nog steeds een x wagen aan de filter versie om te kijken hoe deze het doet)

Het afgevlakte is geen storende factor maar het voelt aan als er zit nog meer smaak aan maar deze proef ik niet.

Afbeelding

Na deze overheerlijke espresso heb ik me gewaagd aan een cappuccino(de eerste x dat ik deze hier dronk)
Dit keer wel met de Sidamo bonen en ook deze was zeer lekker. De volle sidamo deed het goed in de cappuccino.

Al met al na weer 2 uur te hebben gezeten(met een overheerlijke Honduras sigaar gekocht bij de Olifant) blijft het een plek waar ik kom en blijf deze dan ook zeker aanraden.

Voor de mensen die er nog nooit zijn geweest:
Ze beschikken over een:
Probat brander(12kg als het goed is)
2-groeps Kees van de Westeren volgens mij de mirage
Afbeelding

Terug naar “(Horeca) proefpanel”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten

cron