Peru Microlot

Alles wat je wilt weten of vertellen over het zelf branden van koffie. Tips & tricks zijn van harte welkom!
pichichi

Re: Peru Microlot

Berichtdoor pichichi » di 10 apr 2018, 20:17

Fijne, hele fijne berichten van allen!
Heerlijk om te genieten, en te lezen ook, over elkaars bevindingen en proeverijen. Echt tof!
Blij dat de Peru bevalt. En best wel beetje trots op dit pareltje.. 8-)
Geniet ze!!
p.s. Een hele dikke duim omhoog voor Arnoud en al het regelen en versturen!! Top man.
Ah! How sweet coffee tastes, more delicious than a thousand kisses, milder than muscatel wine.
Coffee, I have to have coffee, and, if someone wants to pamper me, ah, then bring me coffee as a gift!

The Coffee Cantata - J.S.Bach

kilo

Berichtdoor kilo » di 10 apr 2018, 20:22

Vandaag ook de Peru geproefd. Complexe en zachte smaken. Erg lekker.
Lelit Bianca
Aillio Bullet R1, KINU M47, Niche Zero grinder

fransg
Contacteer:

Berichtdoor fransg » di 10 apr 2018, 21:35

ja erg mooi dat je die voor ons ontdekte!!

met zo'n mooi boontje wordt het hele proces wel erg gemakkelijk succesvol, van branden naar espresso drinken ;-)
LONDINIUM L1 & L-R -COMPAK E8/E6/E5 & R120-Mazzer-Rocket (van Peter van der Weerd) -Pavoni-FZ94-Tonino-Wile-VSTrefractoIV

fransg
Contacteer:

Berichtdoor fransg » di 10 apr 2018, 21:36

p.s. Een hele dikke duim omhoog voor Arnoud en al het regelen en versturen!! Top man.
Absoluut, een pionier die het inkoopniveau van de zelfbranders hier flink heeft opgetrokken.
LONDINIUM L1 & L-R -COMPAK E8/E6/E5 & R120-Mazzer-Rocket (van Peter van der Weerd) -Pavoni-FZ94-Tonino-Wile-VSTrefractoIV

Pti

Berichtdoor Pti » di 10 apr 2018, 22:16

Geen dank hoor, ik zou graag meer leuke dingen doen om de thuisbranders en -baristas in Nederland wat dichter bij elkaar te brengen.

Dus als mensen nog met een gek idee zitten, bij ons op de zaak is in principe ook plek zat om eens iets leuks te organiseren.

En Norman, jij ook bedankt, houdt vooral je zintuigen gespitst wanneer je nog eens iets moois tegenkomt met inkooppotentie ;) Maar je hebt de lat al behoorlijk hoog gelegd.

pichichi

Berichtdoor pichichi » di 10 apr 2018, 23:43

Geen dank hoor, ik zou graag meer leuke dingen doen om de thuisbranders en -baristas in Nederland wat dichter bij elkaar te brengen.

Dus als mensen nog met een gek idee zitten, bij ons op de zaak is in principe ook plek zat om eens iets leuks te organiseren.

En Norman, jij ook bedankt, houdt vooral je zintuigen gespitst wanneer je nog eens iets moois tegenkomt met inkooppotentie ;) Maar je hebt de lat al behoorlijk hoog gelegd.

Dat is een prachtig idee met potentie, om bij jou en Roland een KP gathering te houden! Alleen maar mooie spullen aanwezig, ruimte ook, en parkeren zal ook redelijk lukken.. ;) Cuppen, barbecuen (al dan niet vleesch of bonen)...

Ik houd zeker nieuwe pareltjes in de smiezen; inderdaad mooi om vele redenen, om zodoende de prettige en amicale koffieniches op te vullen!
Ah! How sweet coffee tastes, more delicious than a thousand kisses, milder than muscatel wine.
Coffee, I have to have coffee, and, if someone wants to pamper me, ah, then bring me coffee as a gift!

The Coffee Cantata - J.S.Bach

Terug naar “Koffie branden”