Moyee coffee zoekt | BEZORG(EN)DE ACCOUNTMANAGER AMSTERDAM 8-16 UUR 1/2 DAGEN PER WEEK

Heb je iets te melden? Zoek je personeel, een penvriend of een carpool-maatje? Dit is de plek bij uitstek!
Teun van Rheenen
Berichten: 1
Lid geworden op: vr 14 sep 2018, 11:14

Moyee coffee zoekt | BEZORG(EN)DE ACCOUNTMANAGER AMSTERDAM 8-16 UUR 1/2 DAGEN PER WEEK

Berichtdoor Teun van Rheenen » vr 14 sep 2018, 13:35

vacature afbeelding social media.jpg
BIJ-BAAN ALERT!!
Toffe Barista bezorgers gezocht | Amsterdam

Je bezorgt onze FairChain koffie aan Horeca klanten. Maar het belangrijkste is dat je ze verslaafd maakt aan het merk Moyee en jouw koffie service en advies (we gaan je trainen tot moyee coffee-nerd expert).
*kan in combinatie met stage

Dus, jij hebt;
- Een (studenten) bijbaan nodig met doorgroeimogelijkheden.
- Je rijbewijs B.
- High-fiven als hobby
- Ervaring/affiniteit met koffie
- Kennis van minstens 4 original Bob Ross kleuren.

Wat is het precies?
- 8/16 uur, 1/2 dag(en) per week
- Per Horeca klant koffie instellingen checken
- Korte training / uitleg geven
- Veel ouwehoeren
- Vergoeding afhankelijk van ervaring

Klik hier om de hele vacature te bekijken:
https://www.moyeecoffee.com/wp-content/ ... -09-18.pdf

Gebruikersavatar
fransg
Berichten: 14926
Lid geworden op: do 05 jan 2012, 19:51
Locatie: Amsterdam

Re: Moyee coffee zoekt | BEZORG(EN)DE ACCOUNTMANAGER AMSTERDAM 8-16 UUR 1/2 DAGEN PER WEEK

Berichtdoor fransg » vr 14 sep 2018, 14:10

Kan beter op FB bij "Amsterdam Coffee Crew" worden geplaatst denk ik.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

Gebruikersavatar
bobbee
Berichten: 13175
Lid geworden op: za 01 sep 2012, 08:39
Locatie: Emmen...

Re: Moyee coffee zoekt | BEZORG(EN)DE ACCOUNTMANAGER AMSTERDAM 8-16 UUR 1/2 DAGEN PER WEEK

Berichtdoor bobbee » za 15 sep 2018, 00:41

Ik heb echt vet veel ervaring en high fiven en boksen? Ik zit erop. Ik heet Bob dus niemand komt dichter bij Ross dan ik. Hoe hoog is dan de vergoeding?

Trouwens, waar blijft Moyee met een goede lading koffie voor ons forum-leden-proefpanel? Als jullie echt ballen hebben....

High five,
Bob
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’

Gebruikersavatar
GuidovW
Berichten: 1329
Lid geworden op: za 06 jan 2018, 13:55

Re: Moyee coffee zoekt | BEZORG(EN)DE ACCOUNTMANAGER AMSTERDAM 8-16 UUR 1/2 DAGEN PER WEEK

Berichtdoor GuidovW » za 15 sep 2018, 11:57

Ik heb echt vet veel ervaring en high fiven en boksen? Ik zit erop. Ik heet Bob dus niemand komt dichter bij Ross dan ik. Hoe hoog is dan de vergoeding?

:D :lol:

Trouwens, waar blijft Moyee met een goede lading koffie voor ons forum-leden-proefpanel? Als jullie echt ballen hebben.... AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

High five,
Bob

+1 :!:
Gr, Guido

La Pavoni Professional, Moccamaster, Bialetti Moka Express, Chemex, AeroPress, Kinu M47, Eureka Atom 60


Terug naar “Oproepjes”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten

cron