Onderzoekjes op het forum

heb je tips, opmerkingen of suggesties? Plaats ze hier!
Gebruikersavatar
Heinrich
Berichten: 91
Lid geworden op: za 13 aug 2011, 23:14

Re: DE koffie

Berichtdoor Heinrich » wo 25 apr 2012, 14:26

removed
Laatst gewijzigd door Heinrich op zo 10 jun 2012, 07:12, 1 keer totaal gewijzigd.
Because it's got ' Electrolytes ' !

SteefM
Berichten: 977
Lid geworden op: wo 16 sep 2009, 16:00

Re: DE koffie

Berichtdoor SteefM » wo 25 apr 2012, 14:34

Commercieel gehijacked? Ik zie er geen problemen in dat iemand wat vragen stelt over wat wij ergens van vinden. Dat is eerder ook geaccepteerd, en TS is duidelijk gewoon betrokken bij wat hij post.

Wat is je grootste probleem hiermee?

Gebruikersavatar
Heinrich
Berichten: 91
Lid geworden op: za 13 aug 2011, 23:14

Re: DE koffie

Berichtdoor Heinrich » wo 25 apr 2012, 14:42

removed
Laatst gewijzigd door Heinrich op zo 10 jun 2012, 07:12, 1 keer totaal gewijzigd.
Because it's got ' Electrolytes ' !

SteefM
Berichten: 977
Lid geworden op: wo 16 sep 2009, 16:00

Re: DE koffie

Berichtdoor SteefM » wo 25 apr 2012, 14:48

Excuus, ik had je vorige reactie gemist.

De enige reacties die ik lees waarin mensen problemen hebben met de vraag, zijn die van jou en Adriaan. De rest reageert gewoon inhoudelijk.

Los ervan dat ik niet geloof dat DE op deze manier ons zou benaderen, en uit ervaring weet dat studenten op deze manier wel mensen benaderen, is het niet de TS die ons 'gebruikt', maar zouden het hooguit wijzelf zijn die ons laten gebruiken.

Marketing? Denk je nou echt dat mensen na dit topic denken.. hee, laat ik DE kopen? Denk het niet.

In het geval dát dit echt DE is (waar ik niet in geloof overigens), zie het dan als iets positiefs: blijkbaar willen ze hun product verbeteren.

@TS: om het wantrouwen van enkele onder ons weg te nemen, zou je misschien wat meer over jezelf en je onderzoek kunnen vertellen. Helaas is het blijkbaar nodig.

Gebruikersavatar
Heinrich
Berichten: 91
Lid geworden op: za 13 aug 2011, 23:14

Re: DE koffie

Berichtdoor Heinrich » wo 25 apr 2012, 14:51

removed
Laatst gewijzigd door Heinrich op zo 10 jun 2012, 07:13, 1 keer totaal gewijzigd.
Because it's got ' Electrolytes ' !

Gebruikersavatar
Thomaserati
Berichten: 244
Lid geworden op: ma 17 okt 2011, 20:18

Re: DE koffie

Berichtdoor Thomaserati » wo 25 apr 2012, 14:53

Ts heeft er toch geen commerieel belang bij? Hij wil zijn studie afronden met een mooi onderzoek. Uiteraard is deze info wel commercieel interessant voor DE, maar goed, dat is toch in ons voordeel? Hoe meer bonenfabrikanten ervan overtuigd raken dat versheid en dus een branddatum essentieel zijn hoe beter. We kunnen we altijd DE afbranden (ik vind het zelf ook bagger) maar als ze nooit gerichte feedback krijgen kunnen ze er ook niks mee. Een onderzoek (bij voorkeur zo breed mogelijk) lijkt mij een uistekende manier om gerichte feedback te geven en te krijgen...
Expobar Brewtus III- Ponte Vecchio Lusso - Ponte Vecchio Export - Mahlkoning Vario - Demoka M203 - Six Cup Classic Series Chemex - Bialetti Moka Express 3 en 1-kops - Hario V60 Dripper - Hario Skerton

SteefM
Berichten: 977
Lid geworden op: wo 16 sep 2009, 16:00

Re: DE koffie

Berichtdoor SteefM » wo 25 apr 2012, 14:54

Wat is dan precies het hoogst onwenselijke eraan? Wat is het nadeel dat jij hieraan ervaart? Je kan er ook voor kiezen dit gewoon niet te lezen. Probleem opgelost, of niet?

Het moge duidelijk zijn dat dit forum op geen manier is verbonden aan een of ander commercieel doeleinde. Twijfel je daaraan?

edit: nadat ik dit schreef bedacht ik me dat dit niet 100% juist is. De oprichters (administratoren Jeroen en Martijn) zijn verbonden aan misterquality.com, maar aangezien ze inhoudelijk niet echt reageren en al helemaal nog nooit reclame voor hun site, lijkt dit me geen probleem

Gebruikersavatar
Heinrich
Berichten: 91
Lid geworden op: za 13 aug 2011, 23:14

Re: DE koffie

Berichtdoor Heinrich » wo 25 apr 2012, 15:03

removed
Laatst gewijzigd door Heinrich op zo 10 jun 2012, 07:13, 1 keer totaal gewijzigd.
Because it's got ' Electrolytes ' !

SteefM
Berichten: 977
Lid geworden op: wo 16 sep 2009, 16:00

Re: DE koffie

Berichtdoor SteefM » wo 25 apr 2012, 15:09

Dan ga je er dus vanuit dat dit Douwe Egberts is die hier bezig is met marktonderzoek. Dat betwijfel ik, en gezien de reacties, denk ik velen met mij.

Daarnaast: het is ook hier jouw keus om mee te werken of niet. Niemand dwingt jou of iemand anders inhoudelijk te reageren. Iedereen die hier heeft gereageerd, deed dit volledig vrijwillig.

De incidentele oproepjes voor onderzoeken worden gewoon getolereerd. Als het er 20 per dag zouden zijn, zou er wel ingegrepen worden omdat dan inderdaad de rest van het forum er onder zou lijden.

Nogmaals: ik zie nog steeds geen reden waarom dit, als incidenteel onderzoekje, een foute zaak is voor dit forum. Wat is het nadeel dat jij of het forum eraan ondervindt?

Gebruikersavatar
Heinrich
Berichten: 91
Lid geworden op: za 13 aug 2011, 23:14

Re: DE koffie

Berichtdoor Heinrich » wo 25 apr 2012, 15:20

removed
Laatst gewijzigd door Heinrich op zo 10 jun 2012, 07:13, 1 keer totaal gewijzigd.
Because it's got ' Electrolytes ' !


Terug naar “Forumnieuws / Over koffiepraat.nl”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten

cron