Zoekfunctie defect?

heb je tips, opmerkingen of suggesties? Plaats ze hier!
Gebruikersavatar
Wimula
Berichten: 312
Lid geworden op: vr 04 feb 2011, 18:41
Locatie: Lisse

Zoekfunctie defect?

Berichtdoor Wimula » di 08 mei 2012, 12:48

De zoekfunctie werkt op het forum hier niet meer. Wat je ook intikt er komt steevast de melding: "De volgende woorden uit je zoekterm werden genegeerd omdat ze teveel voorkomen: Koffiebonen
Je moet minimaal 1 woord als zoekterm opgeven. Ieder woord moet minimaal 3 tekens bevatten en maximaal 14 tekens lang zijn, exclusief jokertekens.

Iemand?
Gene Café, Mahlkönig Vario Home II, Rancilio Silvia + Auber PID, Fiorenzato T80, Kyocera CM-50-CF handmaler.

Gebruikersavatar
Wimula
Berichten: 312
Lid geworden op: vr 04 feb 2011, 18:41
Locatie: Lisse

Re: Onderzoekjes op het forum

Berichtdoor Wimula » di 08 mei 2012, 13:51

De zoekfunctie werkt op het forum hier niet meer. Wat je ook intikt er komt steevast de melding: "De volgende woorden uit je zoekterm werden genegeerd omdat ze teveel voorkomen: Koffiebonen
Je moet minimaal 1 woord als zoekterm opgeven. Ieder woord moet minimaal 3 tekens bevatten en maximaal 14 tekens lang zijn, exclusief jokertekens.

Iemand?
Hij doet het weer, met al mijn 8 browsers :-)
Gene Café, Mahlkönig Vario Home II, Rancilio Silvia + Auber PID, Fiorenzato T80, Kyocera CM-50-CF handmaler.

SteefM
Berichten: 977
Lid geworden op: wo 16 sep 2009, 16:00

Re: Onderzoekjes op het forum

Berichtdoor SteefM » di 08 mei 2012, 14:15

Wat ging er dan mis ?

Gebruikersavatar
@3aan
Berichten: 4065
Lid geworden op: zo 06 feb 2011, 20:28
Locatie: Westland 2691
Contacteer:

Re: Zoekfunctie defect?

Berichtdoor @3aan » di 08 mei 2012, 15:16

Dat is al langer zo, dat deze melding te pas en te onpas wordt gegeven,
en ik maar denken dat het aan mij lag 8-)
Gaggia Orione - 1973 - Vibiemme Pistone 2017 in wederopbouw - Ceado E37s
Volg Adriaans koffiekar op fb.com/A3koffie
Op FB staan de openbare gelegenheden waar ik met koffie sta.

Gebruikersavatar
Wimula
Berichten: 312
Lid geworden op: vr 04 feb 2011, 18:41
Locatie: Lisse

Re: Onderzoekjes op het forum

Berichtdoor Wimula » di 08 mei 2012, 15:23

Wat ging er dan mis ?
Kun je niet lezen?
Gene Café, Mahlkönig Vario Home II, Rancilio Silvia + Auber PID, Fiorenzato T80, Kyocera CM-50-CF handmaler.

Gebruikersavatar
Wimula
Berichten: 312
Lid geworden op: vr 04 feb 2011, 18:41
Locatie: Lisse

Re: Zoekfunctie defect?

Berichtdoor Wimula » di 08 mei 2012, 15:24

Dat is al langer zo, dat deze melding te pas en te onpas wordt gegeven,
en ik maar denken dat het aan mij lag 8-)
Goed te weten Adriaan!
Gene Café, Mahlkönig Vario Home II, Rancilio Silvia + Auber PID, Fiorenzato T80, Kyocera CM-50-CF handmaler.

SteefM
Berichten: 977
Lid geworden op: wo 16 sep 2009, 16:00

Re: Onderzoekjes op het forum

Berichtdoor SteefM » di 08 mei 2012, 15:36


Kun je niet lezen?
Jawel hoor, ik kan prima lezen. Schrijven trouwens ook. Misschien was mijn vraag wat onhandig geformuleerd: wat heb je gedaan waardoor hij wel weer werkt? Ergo: waar zat het probleem?

Uit Adriaans reactie begrijp ik dat je er niets aan hebt gedaan en dat het 'vanzelf' weer opgelost is.

Gebruikersavatar
Wimula
Berichten: 312
Lid geworden op: vr 04 feb 2011, 18:41
Locatie: Lisse

Re: Onderzoekjes op het forum

Berichtdoor Wimula » di 08 mei 2012, 17:22


Kun je niet lezen?
Jawel hoor, ik kan prima lezen. Schrijven trouwens ook. Misschien was mijn vraag wat onhandig geformuleerd: wat heb je gedaan waardoor hij wel weer werkt? Ergo: waar zat het probleem?
Ik heb niets gedaan, want het probleem ligt niet hier. Als IT professional weet ik waar ik over spreek. Zoals ik schreef in een bericht hierboven was het na 1 uurtje of zo vanzelf opgelost. Daarom is het goed te weten dat Adriaan dat euvel vaker meemaakte.

Ik weet niet wie de website beheert en onderhoudt, maar tijd wel voor een goede controle.
Gene Café, Mahlkönig Vario Home II, Rancilio Silvia + Auber PID, Fiorenzato T80, Kyocera CM-50-CF handmaler.

Gebruikersavatar
Martijn
Berichten: 702
Lid geworden op: zo 30 dec 2007, 11:28
Locatie: Den Bosch
Contacteer:

Re: Onderzoekjes op het forum

Berichtdoor Martijn » wo 09 mei 2012, 23:25

Ik heb niets gedaan, want het probleem ligt niet hier. Als IT professional weet ik waar ik over spreek. Zoals ik schreef in een bericht hierboven was het na 1 uurtje of zo vanzelf opgelost. Daarom is het goed te weten dat Adriaan dat euvel vaker meemaakte.

Ik weet niet wie de website beheert en onderhoudt, maar tijd wel voor een goede controle.
Ik beheer de website en heb het probleem zelf nooit ondervonden (ook nu niet) en heb verder ook nooit signalen ontvangen dat er iets mis zou gaan. Ik zal eens kijken of ik een probleem kan ontdekken.
Martijn Verhaeg - mountainbike clinic
Cookin' BV - www.cookin.nl
Het weblog voor koffiegekken - www.koffiegek.nl
Het weblog voor theegekken - www.theegek.nl
Horecaondernemer? - www.horecakoffie.nl
Gek van fietsen? www.rideit.nu

Gebruikersavatar
Wimula
Berichten: 312
Lid geworden op: vr 04 feb 2011, 18:41
Locatie: Lisse

Re: Onderzoekjes op het forum

Berichtdoor Wimula » do 10 mei 2012, 07:11

Ik heb niets gedaan, want het probleem ligt niet hier. Als IT professional weet ik waar ik over spreek. Zoals ik schreef in een bericht hierboven was het na 1 uurtje of zo vanzelf opgelost. Daarom is het goed te weten dat Adriaan dat euvel vaker meemaakte.

Ik weet niet wie de website beheert en onderhoudt, maar tijd wel voor een goede controle.
Ik beheer de website en heb het probleem zelf nooit ondervonden (ook nu niet) en heb verder ook nooit signalen ontvangen dat er iets mis zou gaan. Ik zal eens kijken of ik een probleem kan ontdekken.
OK, bedankt, wellicht valt het probleem te reproduceren.
Gene Café, Mahlkönig Vario Home II, Rancilio Silvia + Auber PID, Fiorenzato T80, Kyocera CM-50-CF handmaler.


Terug naar “Forumnieuws / Over koffiepraat.nl”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 gasten

cron