Tapatalk

heb je tips, opmerkingen of suggesties? Plaats ze hier!
PureVision
Berichten: 17
Lid geworden op: zo 19 feb 2012, 17:29
Locatie: Heusden-Zolder

Re: Tapatalk

Berichtdoor PureVision » di 19 jun 2012, 19:05

Het werkt! :lol:
Geweldig dat ik hier nu via tapatalk kan lezen.
La Pavoni Europiccola, BFC Junior Plus, Faema MC

SteefM
Berichten: 977
Lid geworden op: wo 16 sep 2009, 16:00

Re: Tapatalk

Berichtdoor SteefM » di 19 jun 2012, 19:50

Mooi!

Gebruikersavatar
jarl
Berichten: 13
Lid geworden op: wo 25 mei 2011, 09:28

Re: Tapatalk

Berichtdoor jarl » wo 20 jun 2012, 11:46

Helemaal goed, werkt uitstekend, bedankt!

Pkfotografie
Berichten: 12
Lid geworden op: wo 23 apr 2014, 22:47

Re: Tapatalk

Berichtdoor Pkfotografie » za 17 mei 2014, 17:44

Ik krijg via tapatalk af en toe wat fouten ( gebruik het trouwens alleen bij plaatsen van foto's ) misschien dat iemand met verstand van zaken daar eens naar kan kijken. Als hij zin tijd etc heeft

SteefM
Berichten: 977
Lid geworden op: wo 16 sep 2009, 16:00

Re: Tapatalk

Berichtdoor SteefM » zo 18 mei 2014, 14:14

Wat voor fouten bedoel je?

Gebruikersavatar
@3aan
Berichten: 4065
Lid geworden op: zo 06 feb 2011, 20:28
Locatie: Westland 2691
Contacteer:

Re: Tapatalk

Berichtdoor @3aan » zo 18 mei 2014, 15:44

Misschien bedoeld die dat hij niet doorheeft hoe je eigenlijk een foto moet/kan uploaden zonder die hinderlijke schuifbalken?

Beter is nog deze ergens te hosten en dan pas in het bericht te plaatsen, bv door/met http://www.picr.de
ImageUploadedByTapatalk1400346345.687527.jpg
Zijn iig aan het eten nu
Zo dus via picr.de

Afbeelding

We zouden een hoop slechte foto's (te groot is slecht zichtbaar) kunnen weren door ze alleen als extern gehost te accepteren
Gaggia Orione - 1973 - Vibiemme Pistone 2017 in wederopbouw - Ceado E37s
Volg Adriaans koffiekar op fb.com/A3koffie
Op FB staan de openbare gelegenheden waar ik met koffie sta.

Pkfotografie
Berichten: 12
Lid geworden op: wo 23 apr 2014, 22:47

Re: Tapatalk

Berichtdoor Pkfotografie » zo 18 mei 2014, 18:17

Misschien bedoeld die dat hij niet doorheeft hoe je eigenlijk een foto moet/kan uploaden zonder die hinderlijke schuifbalken?

Beter is nog deze ergens te hosten en dan pas in het bericht te plaatsen, bv door/met http://www.picr.de
ImageUploadedByTapatalk1400346345.687527.jpg
Zijn iig aan het eten nu
Zo dus via picr.de

Afbeelding

We zouden een hoop slechte foto's (te groot is slecht zichtbaar) kunnen weren door ze alleen als extern gehost te accepteren
Momenteel kun je niet via tapatalk de foto's uploaden (fout 1) fout 2 iets met een template die door tapatalk niet ondersteund word.

Bestanden via tapatalk hosting zijn kleiner als wat het forum zelf als atatchment accepteert.

Wat ik plaats is minder relevant als de melding die ik er door kreeg, waardoor ik dus meende het even te moeten melden in een topic die er voor bedoelt is

SteefM
Berichten: 977
Lid geworden op: wo 16 sep 2009, 16:00

Re: Tapatalk

Berichtdoor SteefM » zo 18 mei 2014, 19:28

Momenteel kun je niet via tapatalk de foto's uploaden (fout 1) fout 2 iets met een template die door tapatalk niet ondersteund word.
Dat lijken me twee problemen die aan de zijde van Tapatalk plaatsvinden. Ik vermoed dat we daar niet echt iets aan kunnen doen...
Bestanden via tapatalk hosting zijn kleiner als wat het forum zelf als atatchment accepteert.
Hoewel het technisch mogelijk is om foto's groter dan 1100px breed/hoog te plaatsen, is dit onwenselijk omdat het de leesbaarheid van het forum op sommige browsers behoorlijk verslechtert. Daarom hebben we een regel om foto's niet groter dan 1100px te plaatsen. Het is simpel om foto's (online) te (laten) verkleinen.
Helaas heb ik soms geen tijd om er iets aan te doen maar ik zal er meer op letten.
Wat ik plaats is minder relevant als de melding die ik er door kreeg, waardoor ik dus meende het even te moeten melden in een topic die er voor bedoelt is
Deze zin snap ik even niet..?


Terug naar “Forumnieuws / Over koffiepraat.nl”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten

cron