Verbeterpunten?

heb je tips, opmerkingen of suggesties? Plaats ze hier!
Gebruikersavatar
NorthSeaGlass
Berichten: 55
Lid geworden op: ma 14 jan 2008, 09:09

Re: Verbeterpunten?

Berichtdoor NorthSeaGlass » do 24 jul 2014, 14:59

De mogelijkheid om de beheerder te contacten als je niet meer kunt inloggen en je weet niet meer met welk emailadres je hebt ingeschreven, zou makkelijk zijn. :D

Gebruikersavatar
bobbee
Berichten: 13175
Lid geworden op: za 01 sep 2012, 08:39
Locatie: Emmen...

Re: Verbeterpunten?

Berichtdoor bobbee » wo 30 jul 2014, 08:08

Beste allemaal, we zijn er mee bezig.

We ontvingen de volgende melding van onze hostingpartner:

Deze melding geeft aan dat google links naar websites die malware aanbieden op het forum heeft aangetroffen (deze worden ook genoemd). De beheerder van het forum zou na moeten gaan of er iemand is die deze links in een bericht heeft geplaatst.

Als er nieuws is laten we het hier weten. Groet Jeroen
Wat duurt het allemaal lang! Is het zo moeilijk om het op te lossen of is het erbij ingeschoten?
Zou fijn zijn als er echt even wat actie ondernomen wordt om het op te lossen. Of blijft google en consorten vervelend doen terwijl de boosdoener allang verwijderd is?

Thanks voor een update alvast ;)
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’

Gebruikersavatar
fransg
Berichten: 14929
Lid geworden op: do 05 jan 2012, 19:51
Locatie: Amsterdam

Re: Verbeterpunten?

Berichtdoor fransg » wo 30 jul 2014, 09:49

Bij mij lijkt de melding nu verdwenen trouwens
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

Gebruikersavatar
Wimula
Berichten: 312
Lid geworden op: vr 04 feb 2011, 18:41
Locatie: Lisse

Re: Verbeterpunten?

Berichtdoor Wimula » wo 30 jul 2014, 09:50

Bij mij lijkt de melding nu verdwenen trouwens
Met Chrome en Safari in OSX niet, ook niet met Chrome in Windows 7 en 8 :twisted:
Gene Café, Mahlkönig Vario Home II, Rancilio Silvia + Auber PID, Fiorenzato T80, Kyocera CM-50-CF handmaler.

Gebruikersavatar
fransg
Berichten: 14929
Lid geworden op: do 05 jan 2012, 19:51
Locatie: Amsterdam

Re: Verbeterpunten?

Berichtdoor fransg » wo 30 jul 2014, 10:01

Firefox OSX doet het nu prima, Safari is inderdaad nog in alarm-stand, ik hoop dat het nu in een paar dagen weg-smelt wanneer ze hun alarm-lijsten updaten
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

Gebruikersavatar
bobbee
Berichten: 13175
Lid geworden op: za 01 sep 2012, 08:39
Locatie: Emmen...

Re: Verbeterpunten?

Berichtdoor bobbee » wo 30 jul 2014, 10:06

Mooi, dan is het dus opgelost. Ik kreeg die melding idd nog wel gewoon met Chrome.
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’

Gebruikersavatar
Martijn
Berichten: 702
Lid geworden op: zo 30 dec 2007, 11:28
Locatie: Den Bosch
Contacteer:

Re: Verbeterpunten?

Berichtdoor Martijn » wo 30 jul 2014, 10:06

In verband met vakantie is het nu wat lastig om hier heel cordaat tegen op te treden. Zodra ik een pc tot mijn beschikking heb, los ik het op.

Zoals Jeroen ook al aangaf zit het probleem niet in Koffiepraat of onze server maar gaat het puur om verwijzingen naar sites die Google als ongewensd heeft gemarkeerd. Zodra deze verwijzingen verwijderd zijn, moet Google opnieuw beoordelen.

Met meer dan2000 bezoekers per dag, ruim 3700 leden en meer dan 50.000 berichten glipt er helaas weleens wat tussendoor. Wanneer jullie dus vreemde posts of gebruikers zien (nu en in de toekomst) dan horen wij dat natuurlijk graag!
Martijn Verhaeg - mountainbike clinic
Cookin' BV - www.cookin.nl
Het weblog voor koffiegekken - www.koffiegek.nl
Het weblog voor theegekken - www.theegek.nl
Horecaondernemer? - www.horecakoffie.nl
Gek van fietsen? www.rideit.nu

Gebruikersavatar
fransg
Berichten: 14929
Lid geworden op: do 05 jan 2012, 19:51
Locatie: Amsterdam

Re: Verbeterpunten?

Berichtdoor fransg » wo 30 jul 2014, 11:24

Ik krijg nu toch weer een "aanvalsite" melding, trouwens, ook in de Firefox.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

Gebruikersavatar
Wimula
Berichten: 312
Lid geworden op: vr 04 feb 2011, 18:41
Locatie: Lisse

Re: Verbeterpunten?

Berichtdoor Wimula » wo 30 jul 2014, 11:37

Ik krijg nu toch weer een "aanvalsite" melding, trouwens, ook in de Firefox.
Er is nog steeds niets veranderd in browsergedrag op koffiepraat, in Windows 7, 8 en 8.1 met Chrome en Comodo.

Ook Chrome en Safari in OS X waarschuwen nog steeds bij koffiepraat.nl bezoek : :twisted:
Gene Café, Mahlkönig Vario Home II, Rancilio Silvia + Auber PID, Fiorenzato T80, Kyocera CM-50-CF handmaler.

Gebruikersavatar
fransg
Berichten: 14929
Lid geworden op: do 05 jan 2012, 19:51
Locatie: Amsterdam

Re: Verbeterpunten?

Berichtdoor fransg » wo 30 jul 2014, 12:11

Ook Chrome en Safari in OS X waarschuwen nog steeds bij koffiepraat.nl bezoek : :twisted:
Mijn FireFox OSX heeft nu weer geen probleem, dus als ik het optimistisch bekijk is er toch een (haperende) verbetering
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino


Terug naar “Forumnieuws / Over koffiepraat.nl”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten

cron