De sfeer op het forum deel 2

heb je tips, opmerkingen of suggesties? Plaats ze hier!
Gebruikersavatar
AmsterdamAssassin
Berichten: 6
Lid geworden op: ma 14 nov 2016, 09:45

Re: RE: Re: De sfeer op het forum deel 2

Berichtdoor AmsterdamAssassin » vr 18 nov 2016, 00:19

Leuke reactie idd, ik vind toch dat we van het positieve uit moeten gaan bij twijfel. Een spammer of onruststoker pikken we er zo tussenuit en bonjouren we weg. Afbeelding
Heb je de foto's en filmpjes van fransg gezien? Die heeft ook de mooie spullen van Gabor in bezit!
Zou misschien leuk zijn als je toch nog even een voorstel topic maakt. Aangezien je info wilt delen en nog wat machines verwacht is het misschien leuk om dat dan in je eigen topic te plaatsen? In ieder geval, welkom!
Dank je. Ik zal me nog wel uitgebreider voorstellen, maar ik wilde in ieder geval even de negatieve aannames de wereld uit helpen.

Ik zit op dit moment in een rechtszaak tegen het UWV, plus een echtscheiding, ergotherapie en aanpassing voor mijn half-blindheid, zes maal per dag cannabis vapen om mijn oogdruk laag te brengen/houden, huishouden met twee schoolgaande kinderen, en dus nogal veel aan mijn hoofd. Discussieren op forums is een uitlaatklep, net als vragen beantwoorden op Quora, schrijven, motorrijden en zwaardvechten, maar ik zal nog wel in het voorsteltopic posten. Ik hoop dat forumleden in ieder geval een positiever beeld van mij hebben.
Mensenvouwer en professionele fantast.

Op dit moment: Quickmill 820, Ascaso I-Mini, La Pavoni Professional Premillenium.
Op komst: Vibiemme Domobar, Mahlkonig, Arrarex Caravel, Utentra.

Gebruikersavatar
bobbee
Berichten: 13175
Lid geworden op: za 01 sep 2012, 08:39
Locatie: Emmen...

Re: De sfeer op het forum deel 2

Berichtdoor bobbee » vr 18 nov 2016, 00:38

Ja top dat je de negatieve aannames de wereld uit hebt geholpen met je reactie. Dank.
Voorstellen is leuk! Hier op het forum kun je wel wat afleiding vinden om even te ontstressen wanneer jij wilt. Doe ik zelf ook...
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’

Gebruikersavatar
Spironski
Berichten: 5781
Lid geworden op: ma 03 mar 2008, 16:52
Locatie: Groningen

Re: De sfeer op het forum deel 2

Berichtdoor Spironski » vr 18 nov 2016, 00:46

Alvast welkom op het forum AA. Ik vind je reactie nog behoorlijk relaxed, met al die shit die op dit moment in je leven plaatsvindt (komt zeker door de cannabis :mrgreen: ). In elk geval dank voor je uitgebreide antwoord en sterkte met alles!

Ik ben benieuwd naar je toekomstige projecten, houd ons op de hoogte!
La Scala Butterfly (+ Erics E61 thermometer), Mazzer Major, Gaggia Factory 106 met Tije's koelring, vier tampers (Vlak, American curve, Eurocurve), Gene Café, Aeropress, Kyocera CM-45, ROK-Grinder

Gebruikersavatar
AmsterdamAssassin
Berichten: 6
Lid geworden op: ma 14 nov 2016, 09:45

Re: De sfeer op het forum deel 2

Berichtdoor AmsterdamAssassin » vr 18 nov 2016, 00:53

Alvast welkom op het forum AA. Ik vind je reactie nog behoorlijk relaxed, met al die shit die op dit moment in je leven plaatsvindt (komt zeker door de cannabis :mrgreen: ). In elk geval sterkte met alles!

Ik ben benieuwd naar je toekomstige projecten, houd ons op de hoogte!
Ik ben altijd al redelijk onderkoeld geweest en ik laat me niet snel opfokken. Ik heb vroeger veel werk gedaan waarbij je je moet beheersen (bouncer en cooler bij discotheken, beveiliging, barman in de verkeerde soort kroegen). Daarnaast train ik in Japanese krijgskunsten, waarbij ik probeer om niet alleen mijn zanshin, maar ook mijn fudoshin te ontwikkelen.

Ik hou ervan om een beetje te knutselen als afleiding -- houten koptelefoons bouwen, Nerf pistolen beschilderen -- dus ik heb ook zelf mijn Pavoni gereviseerd en kijk uit naar frobelen met de Caravel en de Utentra.
Mensenvouwer en professionele fantast.



Op dit moment: Quickmill 820, Ascaso I-Mini, La Pavoni Professional Premillenium.

Op komst: Vibiemme Domobar, Mahlkonig, Arrarex Caravel, Utentra.

Gebruikersavatar
fransg
Berichten: 14929
Lid geworden op: do 05 jan 2012, 19:51
Locatie: Amsterdam

Re: RE: Re: De sfeer op het forum deel 2

Berichtdoor fransg » vr 18 nov 2016, 04:42

Ik hoop dat forumleden in ieder geval een positiever beeld van mij hebben.
Zeker!
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

Erik82
Berichten: 2858
Lid geworden op: ma 07 nov 2011, 09:22

Re: De sfeer op het forum deel 2

Berichtdoor Erik82 » vr 18 nov 2016, 07:32

Welkom!
Strietman CT1, LWW EG-1, Lagom P64, Veel slowkoffie spul

Gebruikersavatar
AmsterdamAssassin
Berichten: 6
Lid geworden op: ma 14 nov 2016, 09:45

Re: De sfeer op het forum deel 2

Berichtdoor AmsterdamAssassin » vr 18 nov 2016, 10:03

Bedankt voor het welkom. Ik heb ook in het voorstelforum een draadje geopend voor wie meer van mij wil weten.
Mensenvouwer en professionele fantast.



Op dit moment: Quickmill 820, Ascaso I-Mini, La Pavoni Professional Premillenium.

Op komst: Vibiemme Domobar, Mahlkonig, Arrarex Caravel, Utentra.

Gebruikersavatar
bobbee
Berichten: 13175
Lid geworden op: za 01 sep 2012, 08:39
Locatie: Emmen...

Re: De sfeer op het forum deel 2

Berichtdoor bobbee » vr 18 nov 2016, 14:44

Ik kwam deze tegen en nu begrijp ik hem! Afbeelding Afbeelding Afbeelding

Afbeelding
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’

Gebruikersavatar
turboyeast
Berichten: 696
Lid geworden op: do 03 jan 2013, 21:58
Locatie: Havanna aan de Waal

Re: De sfeer op het forum deel 2

Berichtdoor turboyeast » vr 18 nov 2016, 15:20

LS,
Ik heb met stijgende verbazing de ontwikkelingen gevolgd. Laat ik het niet persoonlijk maken...
Aan grommende en blaffende honden op dit forum heeft niemand iets. Die moeten terug in hun hok, strak aan de ketting of verkassen. Hoe waardevol zijn de kwispelende honden...enthousiast, open voor nieuwe dingen en niet te beroerd om moeite te doen voor (ogenschijnlijke) onzinnige zaken.

Waarom nu de analogie met honden, geen idee? Punt is hopelijk duidelijk.
Cheers, TY

Afbeelding
-------------------------------------------------------
Let's gobblefunk

Erik82
Berichten: 2858
Lid geworden op: ma 07 nov 2011, 09:22

Re: De sfeer op het forum deel 2

Berichtdoor Erik82 » vr 18 nov 2016, 18:30

Net zo duidelijk zeker als het overduidelijk niet persoonlijk maken als het in dit geval over één persoon gaat..... :mrgreen: . Sommige mensen zijn gewoon snel op hun tenen getrapt, niet persoonlijk hoor ;) .
Strietman CT1, LWW EG-1, Lagom P64, Veel slowkoffie spul


Terug naar “Forumnieuws / Over koffiepraat.nl”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 13 gasten

cron