Nieuwe structuur

heb je tips, opmerkingen of suggesties? Plaats ze hier!
Gebruikersavatar
Martijn
Berichten: 702
Lid geworden op: zo 30 dec 2007, 11:28
Locatie: Den Bosch
Contacteer:

Nieuwe structuur

Berichtdoor Martijn » ma 26 jan 2015, 09:30

Samen met Spironski en SteefM heb ik afgelopen periode gesproken over een aantal wijzigingen aan Koffiepraat.nl. Een van de punten die hieruit naar voren kwam was dat de structuur van de sub-fora niet altijd even helder was. Daarnaast waren een aantal sub-fora met een overlappend onderwerp.

Afgelopen dagen heb ik de structuur aangepast en zijn een aantal sub-fora verwijderd en samengevoegd in wat bredere sub-fora. Alle berichten die in de betreffende sub-fora aanwezig waren zijn uiteraard mee verplaatst.

We horen graag wat jullie er van vinden.
Martijn Verhaeg - mountainbike clinic
Cookin' BV - www.cookin.nl
Het weblog voor koffiegekken - www.koffiegek.nl
Het weblog voor theegekken - www.theegek.nl
Horecaondernemer? - www.horecakoffie.nl
Gek van fietsen? www.rideit.nu

Gebruikersavatar
turboyeast
Berichten: 696
Lid geworden op: do 03 jan 2013, 21:58
Locatie: Havanna aan de Waal

Re: Nieuwe structuur

Berichtdoor turboyeast » ma 26 jan 2015, 11:08

Hi Martijn en meelezers,
Bedankt voor deze aanpassing. Het is niet mijn bedoeling om met allerlei verzoeken te komen, maar het introduceren van een "like"-button lijkt me van toegevoegde waarde. Kijk eens op het Duitse forum: http://www.kaffee-netz.de/threads/x-e-n ... ine.87167/

Voorwaarde zou wel moeten zijn dat er op "likes""gezocht en gesorteerd kan worden. Zo kunnen leden snel goed gewaardeerde trending topics spotten en in aanvulling kun je ook je waardering eens uitspreken als een forumlid een nuttige bijdrage levert. Tenslotte, zou het ook nuttig zijn om te inzichtelijk te krijgen hoeveel "likes" individuele leden verzameld hebben. Zie het als een citatie-index. Het klinkt een beetje populair allemaal, maar het stelt leden wel in staat om (de bijdrage van andere) leden snel op merits te scannen.
Kijk maar.

Cheers, TY
-------------------------------------------------------
Let's gobblefunk

Gebruikersavatar
bobbee
Berichten: 13175
Lid geworden op: za 01 sep 2012, 08:39
Locatie: Emmen...

Re: Nieuwe structuur

Berichtdoor bobbee » ma 26 jan 2015, 11:26

"Likes" zou inderdaad een goede toevoeging zijn! :D
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’

Erik82
Berichten: 2859
Lid geworden op: ma 07 nov 2011, 09:22

Re: Nieuwe structuur

Berichtdoor Erik82 » ma 26 jan 2015, 12:14

Een soort van MVP-status zoals die op HB ingeregeld is. Dat is wel een goede manier om kwaliteit weer te geven.
Strietman CT1, LWW EG-1, Lagom P64, Veel slowkoffie spul

Gebruikersavatar
psmts
Berichten: 6
Lid geworden op: wo 26 nov 2014, 15:50
Locatie: Amersfoort

Re:

Berichtdoor psmts » za 14 feb 2015, 15:05

Bedankt voor het opgeruimd houden. Vraagje: voorheen kon ik met tapatalk foto's uploaden naar het forum. Nu krijg ik de melding dat de beheerders dat niet toestaan. Jammer, ik vond het wel handig.


Terug naar “Forumnieuws / Over koffiepraat.nl”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten