Toekomstpraat Koffiepraat.nl

heb je tips, opmerkingen of suggesties? Plaats ze hier!
Gebruikersavatar
bobbee
Berichten: 13175
Lid geworden op: za 01 sep 2012, 08:39
Locatie: Emmen...

Re: Toekomstpraat Koffiepraat.nl

Berichtdoor bobbee » ma 29 feb 2016, 01:50

Ziet ernaar uit dat er vandaag een meisje geboren gaat worden hier bij ons want de vliezen zijn zojuist gebroken...29 februari! 1x in de 4 jaar verjaardag.

Tot later....
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’

Gebruikersavatar
Spironski
Berichten: 5781
Lid geworden op: ma 03 mar 2008, 16:52
Locatie: Groningen

Re: Toekomstpraat Koffiepraat.nl

Berichtdoor Spironski » ma 29 feb 2016, 04:16

Oh, wat spannend! En leuk! Houd ons op de hoogte, als je nog puf hebt :D .
La Scala Butterfly (+ Erics E61 thermometer), Mazzer Major, Gaggia Factory 106 met Tije's koelring, vier tampers (Vlak, American curve, Eurocurve), Gene Café, Aeropress, Kyocera CM-45, ROK-Grinder

Gebruikersavatar
fransg
Berichten: 14926
Lid geworden op: do 05 jan 2012, 19:51
Locatie: Amsterdam

Re: Toekomstpraat Koffiepraat.nl

Berichtdoor fransg » ma 29 feb 2016, 06:58

Extra bijzondere dag!
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

Gebruikersavatar
bobbee
Berichten: 13175
Lid geworden op: za 01 sep 2012, 08:39
Locatie: Emmen...

Re: Toekomstpraat Koffiepraat.nl

Berichtdoor bobbee » wo 02 mar 2016, 07:29

Onze dochter is geboren op 29 februari om 10:55 en ze heet Indy. Ze heeft genoten in mama's buik want ze weegt maar liefst 5235 gram! Prachtig meisje en kerngezond maar zulke zware baby's kunnen ook een risico vormen voor de moeder. Alles ging goed tot een uur of 2 later mama wit wegtrok en buiten westen dreigde te raken... Om een lang verhaal kort te maken, ze is meer dan 3 liter bloed verloren en ligt nu nog in het ziekenhuis waar ze nog wel even moet blijven om aan te sterken na bergen medicatie en bloedtransfusies. Dit was echt spannend. Zodra mijn vrouwtje en dochter weer lekker thuis bij ons zijn gaan we lekker genieten van ons gezin en ga ik me mooi storten op het perfectioneren van de koffie en daar druk om maken. Ergens onzinnig maar het is wel veel leuker en lekkerder dan deze spanning! Lekker genieten!
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’

Gebruikersavatar
pichichi
Berichten: 835
Lid geworden op: ma 18 aug 2008, 12:34
Locatie: Soest

Re: Toekomstpraat Koffiepraat.nl

Berichtdoor pichichi » wo 02 mar 2016, 14:19

Welkom Indy!

Je vader is er behoorlijk ondersteboven van :D
Onze dochter is geboren op 29 maart
Is het je net gelukt om op een heel bijzondere geboren te worden....

Stuur 'm maar even langs een koffieautomaat ;)

En sterkte voor je moeder :!:
Ah! How sweet coffee tastes, more delicious than a thousand kisses, milder than muscatel wine.
Coffee, I have to have coffee, and, if someone wants to pamper me, ah, then bring me coffee as a gift!

The Coffee Cantata - J.S.Bach

Gebruikersavatar
pichichi
Berichten: 835
Lid geworden op: ma 18 aug 2008, 12:34
Locatie: Soest

Re: Toekomstpraat Koffiepraat.nl

Berichtdoor pichichi » wo 02 mar 2016, 14:24

P.s. jullie eerste vader-dochter tripje zou weleens naar.... Bristol kunnen leiden!

Bekijk Indy Coffee Roasters (@IndyRoasters): https://twitter.com/IndyRoasters?s=09" onclick="window.open(this.href);return false;
Ah! How sweet coffee tastes, more delicious than a thousand kisses, milder than muscatel wine.

Coffee, I have to have coffee, and, if someone wants to pamper me, ah, then bring me coffee as a gift!


The Coffee Cantata - J.S.Bach

Gebruikersavatar
bobbee
Berichten: 13175
Lid geworden op: za 01 sep 2012, 08:39
Locatie: Emmen...

Re: Toekomstpraat Koffiepraat.nl

Berichtdoor bobbee » wo 02 mar 2016, 14:29

Bedankt hoor!!!
Welkom Indy!

Je vader is er behoorlijk ondersteboven van :D
Onze dochter is geboren op 29 maart
Is het je net gelukt om op een heel bijzondere geboren te worden....

Stuur 'm maar even langs een koffieautomaat ;)

En sterkte voor je moeder :!:
Oops, aangepast!
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’

Gebruikersavatar
Martijn
Berichten: 702
Lid geworden op: zo 30 dec 2007, 11:28
Locatie: Den Bosch
Contacteer:

Re: Toekomstpraat Koffiepraat.nl

Berichtdoor Martijn » wo 02 mar 2016, 14:45

Onze dochter is geboren op 29 maart februari om 10:55 en ze heet Indy. Ze heeft genoten in mama's buik want ze weegt maar liefst 5235 gram! Prachtig meisje en kerngezond maar zulke zware baby's kunnen ook een risico vormen voor de moeder. Alles ging goed tot een uur of 2 later mama wit wegtrok en buiten westen dreigde te raken... Om een lang verhaal kort te maken, ze is meer dan 3 liter bloed verloren en ligt nu nog in het ziekenhuis waar ze nog wel even moet blijven om aan te sterken na bergen medicatie en bloedtransfusies. Dit was echt spannend. Zodra mijn vrouwtje en dochter weer lekker thuis bij ons zijn gaan we lekker genieten van ons gezin en ga ik me mooi storten op het perfectioneren van de koffie en daar druk om maken. Ergens onzinnig maar het is wel veel leuker en lekkerder dan deze spanning! Lekker genieten!
Gefeliciteerd Bobbee! Geniet er van!
Martijn Verhaeg - mountainbike clinic
Cookin' BV - www.cookin.nl
Het weblog voor koffiegekken - www.koffiegek.nl
Het weblog voor theegekken - www.theegek.nl
Horecaondernemer? - www.horecakoffie.nl
Gek van fietsen? www.rideit.nu

Gebruikersavatar
Jochen_P
Berichten: 387
Lid geworden op: za 13 feb 2016, 12:43

Re: Toekomstpraat Koffiepraat.nl

Berichtdoor Jochen_P » wo 02 mar 2016, 15:29

Proficiat bobbee en mevrouw bobbee! Wat een joekel seg!
_____________________________________________________________________________________________
Lelit PL41EM
Eureka Olympus Hi-speed

SteefM
Berichten: 977
Lid geworden op: wo 16 sep 2009, 16:00

Re: Toekomstpraat Koffiepraat.nl

Berichtdoor SteefM » wo 02 mar 2016, 15:54

Gefeliciteerd! Handige datum, nu hoef je maar eens in de vier jaar een verjaardag te vieren. Scheelt bergen geld voor cadeau'tjes, wat je nu in koffieapparatuur kunt steken :mrgreen:

Dat mama en dochter maar snel (weer) koffie moge drinken!


Terug naar “Forumnieuws / Over koffiepraat.nl”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten

cron