Adresjes topic

Gebruikersavatar
fransg
Berichten: 14930
Lid geworden op: do 05 jan 2012, 19:51
Locatie: Amsterdam

Re: Adresjes topic

Berichtdoor fransg » di 14 jun 2016, 18:42

Voor een vriend in Den Haag zoek ik een adres (of meerdere) van specialty branders aldaar.

Kunnen jullie er een (of meerdere) aanbevelen?

Dank alvast!
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

Gebruikersavatar
bobbee
Berichten: 13175
Lid geworden op: za 01 sep 2012, 08:39
Locatie: Emmen...

Re: Adresjes topic

Berichtdoor bobbee » di 14 jun 2016, 19:15

http://www.koffiebranderijboon.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’

Gebruikersavatar
fransg
Berichten: 14930
Lid geworden op: do 05 jan 2012, 19:51
Locatie: Amsterdam

Re: Adresjes topic

Berichtdoor fransg » di 14 jun 2016, 19:27

dank!
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

Gebruikersavatar
bobbee
Berichten: 13175
Lid geworden op: za 01 sep 2012, 08:39
Locatie: Emmen...

Re: Adresjes topic

Berichtdoor bobbee » di 14 jun 2016, 19:31

Nog 1:
http://sprso.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’

Gebruikersavatar
pichichi
Berichten: 835
Lid geworden op: ma 18 aug 2008, 12:34
Locatie: Soest

Re: Adresjes topic

Berichtdoor pichichi » di 14 jun 2016, 20:36

Ja inderdaad Sprso van Paul Velder, vooral die! Heeft een mooie blend ook "Uno Momento".

Verder zag ik ook deze (maar ken ik niet, ondanks zijnde oud-Hagenees, maar ja, dat was nog in het pre-3rd wave tijdperk :))
http://dekleinekoffiebranderij.nl/site/" onclick="window.open(this.href);return false;
Ah! How sweet coffee tastes, more delicious than a thousand kisses, milder than muscatel wine.
Coffee, I have to have coffee, and, if someone wants to pamper me, ah, then bring me coffee as a gift!

The Coffee Cantata - J.S.Bach

Ron74
Berichten: 50
Lid geworden op: vr 22 feb 2013, 10:30

Re: Adresjes topic

Berichtdoor Ron74 » zo 19 jun 2016, 20:51

En wat mij vooral irriteerde is dat er geen branddatum op de verpakking staat.
Dat kan ik beamen. Afgelopen week ook even bij Boon wezen kijken, en een zakje meegenomen. Geen branddatum....

Gebruikersavatar
bobbee
Berichten: 13175
Lid geworden op: za 01 sep 2012, 08:39
Locatie: Emmen...

Re: Adresjes topic

Berichtdoor bobbee » zo 19 jun 2016, 20:56

Dat zou iedere zichzelf respecterende koffiebrander moeten vermelden inderdaad!
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’

Gebruikersavatar
fransg
Berichten: 14930
Lid geworden op: do 05 jan 2012, 19:51
Locatie: Amsterdam

Re: Adresjes topic

Berichtdoor fransg » zo 19 jun 2016, 20:56

even bij Boon wezen kijken, en een zakje meegenomen. Geen branddatum...
Wanneer je in hun zaak bent, staat natuurlijk de mogelijkheid open om iets te vragen als "kunt u mij de branddatum vertellen alstublieft?"

En als je dan een pen bij je hebt, zet je de datum op het zojuist gekochte pakje.

Dat lijkt me eigenlijk als oplossing briljant door zijn eenvoud.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

Gebruikersavatar
bobbee
Berichten: 13175
Lid geworden op: za 01 sep 2012, 08:39
Locatie: Emmen...

Re: Adresjes topic

Berichtdoor bobbee » zo 19 jun 2016, 21:15

Ik heb er ook weleens wat gekocht en toen gevraagd naar de meest verse bonen en de branddatum. Maar het meest briljante én eenvoudige is toch als ze het er zelf op (gaan) vermelden. Mocht ik daar weer eens zijn dan zal ik ze dat met klem adviseren! Hopelijk doen ze er dan wat mee en kan ik het hier vermelden zodat de verkopen de lucht in schieten!
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’

Wedj
Berichten: 209
Lid geworden op: vr 16 aug 2013, 15:40

Re: Adresjes topic

Berichtdoor Wedj » zo 19 jun 2016, 21:26

Ik ben een week of twee geleden daar geweest en zij vertelde mij dat hun Giesen de verkoop in ggaat vanwege da aanschaf van een grotere....... Dus zaken gaan goed.
Home: faema e61 originale,Mythos1, Eureka Specialita en nog genoeg 😀


Terug naar “Alles voor beginners”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten

cron