Voorstellen

Maarten1985
Berichten: 7
Lid geworden op: za 13 okt 2018, 07:47

Voorstellen

Berichtdoor Maarten1985 » za 13 okt 2018, 08:02

Hallo allemaal,

Ik zal me hier even voorstellen. Al ruime tijd maak ik gebruik van dit forum voor het verkrijgen van veel informatie, dus tijd om me maar eens voor te stellen.

Ik ben Maarten, 33 jaar oud en woonachtig in Ewijk (nabij Nijmegen). Een 2 jaar geleden ben ik als sociaal ondernemer gaan werken bij een koffiehuis en branderij. Hier werken mensen voor wie betaald werk niet van zelfsprekend is. Wij branden onze eigen koffie. Door deze carrièreswitch ben ik meer en meer de koffie wereld ingedoken. Ik ben momenteel dan ook bezig met mijn SCA papieren op professioneel te halen om vervolgens SCA Trainer te worden.

Doordat ik dus altijd beschik over zelf gebrande verse bonen heb ik een Tijd geleden een Bezzera aangeschaft met een Fiorenzato molen. Helaas wordt deze thuis zo minimaal gebruikt dat ik de hele set te koop aanbied. (Op marktplaats en hier op dit forum) verder gebruik ik thuis de hario v60 of de clever dripper.

Groetjes Maarten.

Gebruikersavatar
GuidovW
Berichten: 1331
Lid geworden op: za 06 jan 2018, 13:55

Re: Voorstellen

Berichtdoor GuidovW » za 13 okt 2018, 19:33

Ha Maarten, welkom op het forum.
Leuk je erbij te hebben, extra kennis, input en vragen zijn altijd goed. :D
Gr, Guido

La Pavoni Professional, Moccamaster, Bialetti Moka Express, Chemex, AeroPress, Kinu M47, Eureka Atom 60


Terug naar “Alles voor beginners”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 17 gasten

cron