Cafelat Robot Barista

Gebruikersavatar
fransg
Berichten: 15110
Lid geworden op: do 05 jan 2012, 19:51
Locatie: Amsterdam

Re: Cafelat Robot Barista

Berichtdoor fransg » di 02 nov 2021, 10:52

ik zit er nu aan te denken een robot te halen. Ben een beetje klaar Specialtycofee.nl is geen optie, kan daar namelijk geen extra accessoires en kleuren krijgen (e.g. showerscreen e.d.)
https://www.specialtycoffee.nl/collecti ... ista-robot is de importeur voor NL dus ik vermoed dat dat het beste adres is.

Ze hebben twee kleuren op voorraad
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

DavidJ
Berichten: 25
Lid geworden op: do 02 nov 2017, 20:08
Locatie: Geertruidenberg

Re: Cafelat Robot Barista

Berichtdoor DavidJ » di 02 nov 2021, 10:56

Jelle van Shokunin Coffee (Rotterdam )verkoopt deze ook (zie website). Hij is er zelf ook heel enthousiast over dus kan je hier goed bij helpen denk ik.
Bezzera Strega PSM | Niche Zero | V60

Jstrike
Berichten: 3
Lid geworden op: ma 10 mei 2021, 11:17

Re: Cafelat Robot Barista

Berichtdoor Jstrike » di 02 nov 2021, 11:08

ik zit er nu aan te denken een robot te halen. Ben een beetje klaar Specialtycofee.nl is geen optie, kan daar namelijk geen extra accessoires en kleuren krijgen (e.g. showerscreen e.d.)
https://www.specialtycoffee.nl/collecti ... ista-robot is de importeur voor NL dus ik vermoed dat dat het beste adres is.

Ze hebben twee kleuren op voorraad
Als officiele importeur zijn ze wel bijzonder slecht. Ze kunnen geen vervangende onderdelen krijgen, Geen van de opties zijn beschikbaar e.g. leveling tamper, extra shower screen etc... Ik heb al contact met ze gehad, maar ze willen er niet aan.

Heb weinig interesse om daar iets te kopen.

Gebruikersavatar
fransg
Berichten: 15110
Lid geworden op: do 05 jan 2012, 19:51
Locatie: Amsterdam

Re: Cafelat Robot Barista

Berichtdoor fransg » di 02 nov 2021, 11:10

LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

Jstrike
Berichten: 3
Lid geworden op: ma 10 mei 2021, 11:17

Re: Cafelat Robot Barista

Berichtdoor Jstrike » di 02 nov 2021, 14:30

Schermafbeelding 2021-11-02 om 11.10.40.png

https://shokunin.coffee/nl/product/cafe ... sta-robot/

accessoires hier bestellen:

https://www.cafelatstore.com/collections/types?q=Robot
Ik zal hem inderdaad daar vandaan halen denk ik. Zal eens een emailtje sturen

Gebruikersavatar
kilo
Berichten: 313
Lid geworden op: do 28 okt 2010, 22:40
Locatie: Doorn

Re: Cafelat Robot Barista

Berichtdoor kilo » di 02 nov 2021, 18:04

Voor het verzenden van onderdelen van de cafelat store uit HongKong betaal je helaas de hoofdprijs. Er is ook een cafelat store in Duitsland en een in Engeland. Betere optie m.i.
Vesuvius Evo Leva || Lelit Bianca || Cafelat Robot ||Aillio Bullet R1 || KINU M47|| Niche Zero

Brahimski
Berichten: 63
Lid geworden op: wo 09 sep 2020, 22:52

Re: Cafelat Robot Barista

Berichtdoor Brahimski » di 02 nov 2021, 18:16

Als je een mailtje naar specialtycoffee stuurt, kun je soms ook wel onderdelen krijgen. Zo heb ik gisteren toevallig een extra basket voor m’n robot besteld. Ondanks dat die niet op hun site staat😉 Extra shower screen zou ook moeten kunnen.

B003
Berichten: 380
Lid geworden op: zo 07 feb 2021, 13:38

Re: Cafelat Robot Barista

Berichtdoor B003 » di 02 nov 2021, 20:29

En Specialitycoffee heeft af en toe een leuke korting. Op vaderdag en Black Friday bijvoorbeeld. Het was 10 of 15%, weet ik niet meer, dus best interessant.
Vanuit Engeland is het 16 pond verzenden en dan komt er vast nog inklaring bij.
Ik heb toen ook bij de maker zelf gekeken en de prijs kan inclusief alles op ongeveer hetzelfde neer als hij hier kost. Maar dan kun je dus wel onderdelen meebestellen.
Week levertijd ongeveer.

Verstuurd vanaf mijn SM-G996B met Tapatalk


Pee026
Berichten: 12
Lid geworden op: di 25 sep 2018, 13:31

Re: Cafelat Robot Barista

Berichtdoor Pee026 » di 14 dec 2021, 08:14

Zou een Robot een goede keuze zijn voor de rol van dagelijkse espresso machine? Of is het echt meer 'voor erbij'? :D Ben enorm gecharmeerd van dit apparaat!

Brahimski
Berichten: 63
Lid geworden op: wo 09 sep 2020, 22:52

Re: Cafelat Robot Barista

Berichtdoor Brahimski » di 14 dec 2021, 08:41

Zou een Robot een goede keuze zijn voor de rol van dagelijkse espresso machine? Of is het echt meer 'voor erbij'? :D Ben enorm gecharmeerd van dit apparaat!
Zal er ook aan liggen hoeveel je er dagelijks drinkt. Het is mijn enige apparaat, waar ik dagelijks 4 a 5 kopjes mee zet. Voor mij is die perfect. Ik vind de handelingen totaal niet erg. En je hebt geen opwarmtijd. Ik doe wat water in de koker, weeg ondertussen de koffie af, maal die en kan m'n espresso zetten.


Terug naar “Hefboom- / lever apparaten”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten

cron