Uit China via Gamma

Gebruikersavatar
Frup
Berichten: 544
Lid geworden op: ma 24 jul 2017, 09:49
Locatie: Joure

Re: Uit China via Gamma

Berichtdoor Frup » di 02 apr 2024, 09:30

Mee eens. Made in Europe staat niet altijd borg voor kwaliteit. Omgekeerd geldt dat voor China ook. Veel rommel, maar ook veel kwaliteit.
Vaak geldt het slogan ‘alle waar is naar zijn geld’. Wat niet wegneemt dat er vaak redelijk goede producten, voor een redelijke prijs uit China komen, maar ook uit Europa of de VS. Kortom, voor elke grotere aankoop is een degelijke voorstudie aan te bevelen.
La Marzocco Linea Mini / Niche Zero
Ik drink koffie, en scheer me nat. Bij voorkeur niet tegelijkertijd. Dat geeft ongelukken.

Gebruikersavatar
bobbee
Berichten: 13274
Lid geworden op: za 01 sep 2012, 08:39
Locatie: Emmen

Re: Uit China via Gamma

Berichtdoor bobbee » di 02 apr 2024, 09:59

Chinezen maken geweldig spul.Ze zijn intelligent en hard werkend.Niet te stoppen.
Luidspreker en buizenversterker the uit China.Gewoon erg goed.En relatief goedkoop.
IMG_20240402_091314.jpg
IMG_20240402_091318.jpg
Check hun electrische auto,s.Ik heb best vertrouwen in zo' n levermachientje.
Heb je het linkje van aliepxress?
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’

Gebruikersavatar
gilleko B.
Berichten: 5647
Lid geworden op: ma 12 feb 2018, 22:42

Re: Uit China via Gamma

Berichtdoor gilleko B. » di 02 apr 2024, 14:08

Zijn leuke filmpjes op youtube over accuauto's van byd, en, Chinese scooters zijn geen Vespa's. Maar tis een gevoel, en zoals een goed verkoper betaamt zouk zeggen, dan wens ik u er veel plezier mee






Gebruikersavatar
cremalover
Berichten: 6430
Lid geworden op: di 24 mar 2009, 10:23

Re: Uit China via Gamma

Berichtdoor cremalover » di 02 apr 2024, 21:14

Zijn leuke filmpjes op youtube over accuauto's van byd, en, Chinese scooters zijn geen Vespa's. Maar tis een gevoel, en zoals een goed verkoper betaamt zouk zeggen, dan wens ik u er veel plezier meeAfbeelding

Afbeelding
Een Tesla geeft je een beter gevoel?

Gebruikersavatar
fransg
Berichten: 15117
Lid geworden op: do 05 jan 2012, 19:51
Locatie: Amsterdam

Re: Uit China via Gamma

Berichtdoor fransg » di 02 apr 2024, 21:29

Een Tesla geeft je een beter gevoel?
Ik hoorde dat een van de overweldigende ervaringen met een cybertruck is dat absoluut iedereen overal om de wagen heen komt lopen en dat zelfs op straat alle andere weggebruikers je gaan filmen en daarbij vergeten op de weg te letten.

Wanneer je nog maar zelden een jonge sexy filmster bent geweest is dat dus de manier om het gemis in te halen.

Met een auto van de Aliexpress denk ik niet dat je evenveel eer bewondering en diep respect oogst :lol:
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

HanR
Berichten: 1971
Lid geworden op: do 17 apr 2014, 20:39
Locatie: Delft
Contacteer:

Re: Uit China via Gamma

Berichtdoor HanR » di 02 apr 2024, 21:34

Als je met paard-en-wagen op de snelweg rijdt krijg je een soortgelijk effect.

Wat is dan nog de meerwaarde van een "cybertruck", vraag ik mij af.

Gebruikersavatar
bobbee
Berichten: 13274
Lid geworden op: za 01 sep 2012, 08:39
Locatie: Emmen

Re: Uit China via Gamma

Berichtdoor bobbee » di 02 apr 2024, 23:03

Nou....Auto van AliExpress is niet veel mis...

https://streamable.com/lxwwey

Dit is een Xiaomi. Bekend van telefoons e.d.
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’

Gebruikersavatar
gilleko B.
Berichten: 5647
Lid geworden op: ma 12 feb 2018, 22:42

Re: Uit China via Gamma

Berichtdoor gilleko B. » wo 03 apr 2024, 08:38

Zijn leuke filmpjes op youtube over accuauto's van byd, en, Chinese scooters zijn geen Vespa's. Maar tis een gevoel, en zoals een goed verkoper betaamt zouk zeggen, dan wens ik u er veel plezier meeAfbeelding

Afbeelding
Een Tesla geeft je een beter gevoel?
Geen ene electroauto geeft mij een goed gevoel. Bovendien heb ik erg veel compassie voor al die Afrikaanse kinderen die stoffen delven om al die accu's te bevoorraden opdat zakelijke leaserijders zich in 3.1 seconde naar 100km/h in een Tesla naar hun volgende klant kunnen katapultiseren. Maar het schijnt goed voor het milieu te zijnAfbeelding. Nee geen Tesla en aftreksel daarvan voor mij, maar gewoon dit:
https://youtube.com/shorts/vdYvq83fyo4? ... k4dnFxvwA4_

Afbeelding







Gebruikersavatar
fransg
Berichten: 15117
Lid geworden op: do 05 jan 2012, 19:51
Locatie: Amsterdam

Re: Uit China via Gamma

Berichtdoor fransg » wo 03 apr 2024, 08:53

Nee geen Tesla en aftreksel daarvan voor mij, maar gewoon dit:
https://youtube.com/shorts/vdYvq83fyo4? ... k4dnFxvwA4_
Lekker geluid!

Ik was eens naar de TT in Assen voor een of ander automobiel-festijn om foto's te maken, zelf had en heb ik er geen verstand van. Ik was met een jaren-oude auto van een vriendin, een VW geloof ik.

Aan het einde van de dag stonden onder een brug vlakbij het terrein allemaal vaders en zoons om het geluid van de super-wagens van sommige bezoekers te bewonderen, die dan onder die brug even extra motorgebrul lieten horen.

Ik trapte de koppeling in en gaf even flink wat extra gas zodat de auto herrie maakte.

De minachting in de blik van die vaders en zoons, die NIET zaten te wachten op de ordinaire herrie van de doorsnee pauper auto was kostelijk ;-)
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

Gebruikersavatar
cremalover
Berichten: 6430
Lid geworden op: di 24 mar 2009, 10:23

Re: Uit China via Gamma

Berichtdoor cremalover » wo 03 apr 2024, 09:12

Zijn leuke filmpjes op youtube over accuauto's van byd, en, Chinese scooters zijn geen Vespa's. Maar tis een gevoel, en zoals een goed verkoper betaamt zouk zeggen, dan wens ik u er veel plezier meeAfbeelding

Afbeelding
Een Tesla geeft je een beter gevoel?
Geen ene electroauto geeft mij een goed gevoel. Bovendien heb ik erg veel compassie voor al die Afrikaanse kinderen die stoffen delven om al die accu's te bevoorraden opdat zakelijke leaserijders zich in 3.1 seconde naar 100km/h in een Tesla naar hun volgende klant kunnen katapultiseren. Maar het schijnt goed voor het milieu te zijnAfbeelding. Nee geen Tesla en aftreksel daarvan voor mij, maar gewoon dit:
https://youtube.com/shorts/vdYvq83fyo4? ... k4dnFxvwA4_

Afbeelding
Rotatiemotor liefhebber?
Rij je een NSU RO 80 of Mazda RX7?


Terug naar “Hefboom- / lever apparaten”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 gasten

cron