Uit China via Gamma

Gebruikersavatar
ErikvW
Berichten: 659
Lid geworden op: di 21 dec 2021, 22:21
Locatie: Helmond

Re: Uit China via Gamma

Berichtdoor ErikvW » di 09 apr 2024, 07:36

Ik heb nu ook een CX-5 en ik ben heel blij er mee, super comfortabel en compleet en rijdt prima. Hiervoor een 6 die nog iets betere rij-ervaring had. Ik heb als een van de eersten gereden in de CX-60. Die 327 PK is toch echt een ander verhaal, hoe een auto van 2.500kg daarmee uit de startblokken komt is niet normaal...
Gaaf! De CX-5 heeft niet echt vooraan gestaan bij het uitdelen van de pk’s. Maar hij kan wel toeren maken en daardoor kun je je toch behoorlijk vlot door het verkeer bewegen.
Ja in de VS de 4 cilinder 192 PK met turbo wordt 250 PK. Maar in NL helaas niet verkrijgbaar
Afbeelding
ik ben er een beetje dubbel in. Ik rijd nu in mijn vierde Mazda en heb nog nooit een mechanisch of elektrisch probleem gehad. Als ik dan kijk hoeveel gezever collegas hebben gehad met Volvo, kapotte turbo slangen totdat de lease maatschappij standaard stalen buizen ging monteren. En met software updates van moderne BMW. Geen onderdelen voor Tesla.
Zoals gezegd, Mazda is eigenwijs en stopt al jaren in basis hetzelfde motorblok van 2.0 liter in deze modellen.
Bezzera Strega - Niche Zero - Umikot Planetary Distribution Tool by FrancisPavoni - Puqpress - Aeropress - Aergrind V3 - Puckrake (gold edition) by ArjenT5R™

Gebruikersavatar
gilleko B.
Berichten: 5647
Lid geworden op: ma 12 feb 2018, 22:42

Re: Uit China via Gamma

Berichtdoor gilleko B. » vr 12 apr 2024, 13:22

Klopt, uitontwikkeld model. En,
Made in Japan met het daarbij behorende kwaliteitsmanagement.




Gebruikersavatar
fransg
Berichten: 15115
Lid geworden op: do 05 jan 2012, 19:51
Locatie: Amsterdam

Re: Uit China via Gamma

Berichtdoor fransg » zo 14 apr 2024, 09:36

Luidspreker en buizenversterker the uit China.Gewoon erg goed.En relatief goedkoop.
Scherm­afbeelding 2024-04-14 om 09.32.21.png
Mooie Cayin CS55a. Ik heb net een grote zware oude Siemens ontvanger weggedaan waar een hoop van die buizen in zitten. Sommigen kannibaliseren zulke oude radio's om de moderne buizenversterkers van materiaal te kunnen voorzien maar de ontvanger is gelukkig naar een oudje gegaan zoals ik die er blij mee is en ermee naar de radiozendamateurs luistert.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

Gebruikersavatar
fransg
Berichten: 15115
Lid geworden op: do 05 jan 2012, 19:51
Locatie: Amsterdam

Re: Uit China via Gamma

Berichtdoor fransg » ma 15 apr 2024, 15:16

mooi analoog
Scherm­afbeelding 2024-04-15 om 15.12.07.png
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino


Terug naar “Hefboom- / lever apparaten”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 32 gasten

cron