Populariteit E.S.E. Servings

R1200C

Re: Populariteit E.S.E. Servings

Berichtdoor R1200C » ma 23 nov 2015, 14:44

Bij de Makro verkopen ze met zekerheid Australian!
Ergens anders zou ik het niet weten, en ik wil dat ding nou na een jaar of twee weleens proberen, die andere merken ken ik niet en had ook niet de intentie dat uit te vogelen.
Ben je al bij de Makro geweest? Moet(/mag) er binnenkort zelf ook weer heen dus als je inmiddels ervaringen hebt... ;)
Kei veel groeten!

Joost

@3aan
Contacteer:

Berichtdoor @3aan » ma 23 nov 2015, 15:14

Ik had dit gisteren al in een ander draadje gezet.

Vanmorgen vroeg op pad en de handpresso meegenomen, heet water in een thermos en de Padjes van de AH en wel suiker mee, m'n maat een bakkie met die fietspomp en toen ik daarna, alleen vergeten goed de druk eraf te halen, ontplofte dat ding zowat in de auto, dat is dus oppassen de volgende keer, die Perla dark roast smaakte niet echt heel lekker maar het was warm, ik mag eigenlijk niet klagen die padjes kosten iets van 4,50 voor 18 stuks, gisteravond nog even gehaald en de Chef bij Appie wist ook niet precies wat de geschikte padjes waren en toen kreeg ik een hele doos met die padjes geschonken om het uit te proberen, dat was nog eens leuke geste en met een beetje suiker ging het wel.

En als dat geen slow coffee is, pompen pompen pompen . . . :o

PS Bij de Makro moeten de medewerkers het niet hebben van hun intellect en ook niet van hun vermogen om wat aan te nemen en er wat van te leren.

Edit; Ik moet zeggen sommige medewerkers! De meesten zijn altijd zeer behulpzaam en doen ook hun best om sommige dingen even na te zoeken bij andere filialen en evt te reserveren of over te laten komen, mijn opmerking was dus niet geheel terecht!
Laatst gewijzigd door @3aan op ma 23 nov 2015, 15:14, 1 keer totaal gewijzigd.
Gaggia Orione - 1973 - Gaggia Orione 1961 - Compak K8 met doseerschuif
Volg Adriaans koffiekar op http://www.facebook.com/A3koffie
Op FB staan de openbare gelegenheden waar ik met koffie sta.

R1200C

Berichtdoor R1200C » ma 23 nov 2015, 15:51

Heeft AH ook al E.S.E. servings? Dat wist ik niet.

Wat je zegt, het is wat werk met een Handpresso, maar je het het dan wel zelf in de hand :D
Kei veel groeten!

Joost

Terug naar “Servings, Pads en Cups”