De kosten die de pan uitrijzen

Leuk natuurlijk, die koffie, maar er zijn meer dingen die je zoal bezighouden. Deel ze hier!
Gebruikersavatar
fransg
Berichten: 15163
Lid geworden op: do 05 jan 2012, 19:51
Locatie: Amsterdam

Re: De kosten die de pan uitrijzen

Berichtdoor fransg » wo 05 okt 2022, 10:44

Als we het over motieven gaan hebben kunnen we helemaal los. Volgens mij valt voor alle kanten wat te zeggen.

Lekker koffie drinken en zonnepanelen instaleren zodat die machine aan kan blijven! Afbeelding
juist!

wat ook kan is voorlopig, tot we meer weten, aannemen dat ik gelijk heb, dat scheelt heel veel gedoe ;-)
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

Gebruikersavatar
bobbee
Berichten: 13284
Lid geworden op: za 01 sep 2012, 08:39
Locatie: Emmen

Re: De kosten die de pan uitrijzen

Berichtdoor bobbee » wo 05 okt 2022, 10:45

Dat zouden we kunnen doen. Als we dat nou eens zouden doen, dat zou leuk zijn.
. Als...
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’

Gebruikersavatar
fransg
Berichten: 15163
Lid geworden op: do 05 jan 2012, 19:51
Locatie: Amsterdam

Re: De kosten die de pan uitrijzen

Berichtdoor fransg » wo 05 okt 2022, 10:53

En wij maar klagen en mopperen dat het in het buitenland beter toeven is ;-)
Schermafbeelding 2022-10-05 om 10.51.48.png
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

Ruben-
Berichten: 296
Lid geworden op: ma 27 jun 2022, 10:12

Re: De kosten die de pan uitrijzen

Berichtdoor Ruben- » wo 05 okt 2022, 10:58

En wij maar klagen en mopperen dat het in het buitenland beter toeven is ;-)

Schermafbeelding 2022-10-05 om 10.51.48.png
Zuid Europese landen klagen over steun, hilarisch :lol:
Espresso: Ascaso baby t plus, lagom p64
Branden: Aillio bullet r1.

Gebruikersavatar
bobbee
Berichten: 13284
Lid geworden op: za 01 sep 2012, 08:39
Locatie: Emmen

Re: De kosten die de pan uitrijzen

Berichtdoor bobbee » wo 05 okt 2022, 13:10

Nooit gezegd dat het in het buitenland beter toeven is.

Wel dat er heel wat aan de hand is wat allesbepalend is en er voor zorgt dat er een hoop gaat veranderen.
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’

Gebruikersavatar
fransg
Berichten: 15163
Lid geworden op: do 05 jan 2012, 19:51
Locatie: Amsterdam

Re: De kosten die de pan uitrijzen

Berichtdoor fransg » wo 05 okt 2022, 13:44

Ja, er verandert altijd wat, niet altijd ten goede en soms lijkt er meer aan de hand dan voorheen.

Onze kleinkinderen zullen, als er dan nog menselijk leven is, het als 'geschiedenis' in twee alinea's samengevat krijgen . Wel met een grappige illustratie erbij omdat het ze anders helemáál niet boeit.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

Gebruikersavatar
fransg
Berichten: 15163
Lid geworden op: do 05 jan 2012, 19:51
Locatie: Amsterdam

Re: De kosten die de pan uitrijzen

Berichtdoor fransg » wo 05 okt 2022, 16:28

LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

Gebruikersavatar
Marcje
Berichten: 1254
Lid geworden op: wo 17 aug 2016, 20:42
Locatie: Waalre

Re: De kosten die de pan uitrijzen

Berichtdoor Marcje » wo 05 okt 2022, 16:37


Je hebt je niet in de Nordstream kwestie verdiept, geeft niets ;-)

Frans, ik heb genoeg van je aanmatigende en betweterige toon hier. Jij ziet snapt alles blijkbaar het beste, en andere inzichten zijn het gevolg van een gebrek aan inzicht. En dat je gebruik meent te moeten maken van Ad Hominems terwijl ik argumenten logisch probeer te beredeneren zeg alles; dan heb je niets inhoudelijk in te brengen. Ik wens jullie veel plezier in dit topic, maar als we niet normaal en inhoudelijk op elkaars argumenten kunnen reageren (wat best scherp mag) dan heeft het voor mij geen zin om hier aan mee te doen.
dus...

Gebruikersavatar
fransg
Berichten: 15163
Lid geworden op: do 05 jan 2012, 19:51
Locatie: Amsterdam

Re: De kosten die de pan uitrijzen

Berichtdoor fransg » wo 05 okt 2022, 16:49


Je hebt je niet in de Nordstream kwestie verdiept, geeft niets ;-)
Frans, ik heb genoeg van je aanmatigende en betweterige toon hier.
Veel is lichtvoetig bedoeld, daarom zet ik er ook weleens smileys bij.

Dan hoef ik mij niet op te winden wanneer iemand iets te simpel en te gechargeerd naar voren brengt, naar mijn gevoel. Ik maak mij dan niet kwaad maar doe het af met een grapje. Dat scheelt een hoop bijeenharken van feiten en berichten, die citeren, opzoeken, bijvoegen, met de waarschijnlijkheid dat de ander er niet eens kennis van neemt omdat het wat veel en breed wordt.

Het spijt me als je het je aantrekt. Ik bied je mij verontschuldigingen aan.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

Gebruikersavatar
fransg
Berichten: 15163
Lid geworden op: do 05 jan 2012, 19:51
Locatie: Amsterdam

Re: De kosten die de pan uitrijzen

Berichtdoor fransg » wo 05 okt 2022, 16:55

Alleen verkopen we dat liever aan het buitenland blijkbaar.
Dit is zo'n voorbeeld.

Het is immers niet zo dat er iemand aan de gaskraan zit en dagelijks bedenkt aan wie hij het gas het liefste levert.

Er zijn afspraken / contracten en als wij die eenzijdig aanpassen dan kunnen anderen dat ook en is het einde zoek.
Is mijn mening dan hè ;)
Precies ;-) en zo heeft ieder zijn mening.

Ik zou het heel juist en volkomen logisch vinden als iedereen mijn mening zou delen, maar zo zit de wereld niet in elkaar. Een ander kan vinden dat ik diens mening nu eindelijk eens zou moeten overnemen maar zolang ik niet inhoudelijk wordt overtuigd is daar ook geen beginnen aan.

Maar: wat mij betreft even goeie koffievrinden!
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino


Terug naar “De Huiskamer”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 gasten

cron