Sporten

Leuk natuurlijk, die koffie, maar er zijn meer dingen die je zoal bezighouden. Deel ze hier!
Gebruikersavatar
velvetvinnie
Berichten: 47
Lid geworden op: ma 13 jan 2014, 20:46

Re: Sporten

Berichtdoor velvetvinnie » vr 06 feb 2015, 08:46

Ik fiets ook het hele jaar door op een baanfiets, binnen en buiten. Voor mijn werk leg ik ongeveer 60 km per dag af, daarnaast fiets ik nog regelmatig met vrienden.
De winterperiode is mijn favoriete tijd van het jaar om te fietsen in en rond Amsterdam, dan zijn er betrekkelijk weinig andere fietsers en scooters op de weg en kan er dus lekker doorgefietst worden.
Als ik twee dagen achter elkaar niet gefietst heb ga ik me echt een beetje raar voelen...

Gebruikersavatar
Martijn
Berichten: 702
Lid geworden op: zo 30 dec 2007, 11:28
Locatie: Den Bosch
Contacteer:

Sporten

Berichtdoor Martijn » vr 06 feb 2015, 16:13

Haha... mooi-weer-fietsers hier! Ik fiets gewoon het hele jaar door en wissel de mtb en de fixedgear af.
Een baanfiets is toch indoor.
Verder, hier wordt wat geroeid en wat gefietst.

Fietsen en koffie blijkt maar weer eens goed samen te gaan!
Nee joh... juist voor buiten! ;-)

Gebruikersavatar
Martijn
Berichten: 702
Lid geworden op: zo 30 dec 2007, 11:28
Locatie: Den Bosch
Contacteer:

Sporten

Berichtdoor Martijn » vr 06 feb 2015, 16:13

Ik fiets ook het hele jaar door op een baanfiets, binnen en buiten. Voor mijn werk leg ik ongeveer 60 km per dag af, daarnaast fiets ik nog regelmatig met vrienden.
De winterperiode is mijn favoriete tijd van het jaar om te fietsen in en rond Amsterdam, dan zijn er betrekkelijk weinig andere fietsers en scooters op de weg en kan er dus lekker doorgefietst worden.
Als ik twee dagen achter elkaar niet gefietst heb ga ik me echt een beetje raar voelen...
Same here!

El Caballero
Berichten: 6
Lid geworden op: za 13 sep 2014, 11:45
Locatie: Alkmaar

Re: Sporten

Berichtdoor El Caballero » za 07 feb 2015, 17:10

Oh jee.... Ik zie een trend....

Ik fiets ook. Racefiets, mountainbike en fixed....
Vibiemme Domobar, La Pavoni professional, Compak K10 conical, Bialetti

Gebruikersavatar
velvetvinnie
Berichten: 47
Lid geworden op: ma 13 jan 2014, 20:46

Re: Sporten

Berichtdoor velvetvinnie » za 07 feb 2015, 17:28

Veel fietsers hier, misschien kunnen we een Koffiepraat toertocht organiseren...

SteefM
Berichten: 977
Lid geworden op: wo 16 sep 2009, 16:00

Re: Sporten

Berichtdoor SteefM » za 07 feb 2015, 17:35

Een tour van koffiezaak naar koffiezaak om in 1 dag bij de top 5-10 specialty coffee cafes een espresso te drinken. Trappen & cafeine. Sounds like a plan.

Gebruikersavatar
Martijn
Berichten: 702
Lid geworden op: zo 30 dec 2007, 11:28
Locatie: Den Bosch
Contacteer:

Sporten

Berichtdoor Martijn » za 07 feb 2015, 19:38

Dat klinkt zeker als een goed plan. Koffiepraat on tour!

Gebruikersavatar
velvetvinnie
Berichten: 47
Lid geworden op: ma 13 jan 2014, 20:46

Re: Sporten

Berichtdoor velvetvinnie » za 07 feb 2015, 20:05

Klinkt inderdaad als een leuk plan, misschien lukt het om ons te laten sponsoren door Faema.. :)

Afbeelding

tokugawa
Berichten: 2
Lid geworden op: do 14 mei 2015, 20:02

Re: Sporten

Berichtdoor tokugawa » do 13 aug 2015, 18:22

Er is hier al een paar maanden niet meer gepost, maar ik sport regelmatig op het werk (soort zelfverdediging) en moet zo nu en dan trappen rennen bij calamiteiten ( max 13 verdiepingen). Zelf vroeger veel aan vechtsporten en krijgskunsten gedaan, wil dat weer beetje oppakken.

Gebruikersavatar
Klush
Berichten: 31
Lid geworden op: do 13 feb 2014, 21:40
Locatie: Arnhem
Contacteer:

Re: Sporten

Berichtdoor Klush » za 12 sep 2015, 00:32

Leuk al dat gefiets. Zelf doe ik daar naast de dagelijkse espresso shot ook aan mee. Onlangs de MTB total loss gereden en een nieuwe gekocht. Nu weer heerlijk 2 dagen per week de bossen in voor een mtb trip. Daarnaast 2x per week karate, wado stijl, ook in de buitenlucht. All seasons long. Het houdt je van de straat zeggen we dan maar. :D
Carimali Uno, Carimali M1, Behmor 1600, Bodum Santos vacuum, Leopold Vienna cafetiere, Bialetti Kitty


Terug naar “De Huiskamer”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten

cron