Re: Faema defect

21
maron schreef:
SteefM schreef:Ah juist. Goed bezig Adriaan!

Zonde van de koop, hoop dat je er niet te veel aan kwijt bent. En gelukkig geef je niet meteen op ;)
Ha SteefM nou bij verkoop valt de schade nog mij, vindt het vooral jammer dat ik nu niks kan met de machine. Heb wel iets vreselijk fouts gedaan :shock: namelijk lavazza poeder er in gehad. Hij moest gewoon ff draaien. Wat opgeven betreft qua koffie niet, hou van de goede dingen des levens. Was het klussen geweest had ik de pijp aan Maarten gegeven ;)
Lavazza poeder? Hoe dat zo?
Expobar Brewtus III- Ponte Vecchio Lusso - Ponte Vecchio Export - Mahlkoning Vario - Demoka M203 - Six Cup Classic Series Chemex - Bialetti Moka Express 3 en 1-kops - Hario V60 Dripper - Hario Skerton

Re: Faema defect

23
Thomaserati schreef:
maron schreef:
SteefM schreef:Ah juist. Goed bezig Adriaan!

Zonde van de koop, hoop dat je er niet te veel aan kwijt bent. En gelukkig geef je niet meteen op ;)
Ha SteefM nou bij verkoop valt de schade nog mij, vindt het vooral jammer dat ik nu niks kan met de machine. Heb wel iets vreselijk fouts gedaan :shock: namelijk lavazza poeder er in gehad. Hij moest gewoon ff draaien. Wat opgeven betreft qua koffie niet, hou van de goede dingen des levens. Was het klussen geweest had ik de pijp aan Maarten gegeven ;)
Lavazza poeder? Hoe dat zo?
Omdat ik geen maler heb, of bedoel je iets anders? Zwarte bus espresso maling van de super iniedergeval.

Re: Faema defect

24
Ah, ok. Ik las verkeerd. Dacht dat je in je maler lavazza poeder had gekieperd, dus dat vond ik nogal vreemd :lol:
Laatst gewijzigd door Thomaserati op di 17 jul 2012, 21:38, 1 keer totaal gewijzigd.
Expobar Brewtus III- Ponte Vecchio Lusso - Ponte Vecchio Export - Mahlkoning Vario - Demoka M203 - Six Cup Classic Series Chemex - Bialetti Moka Express 3 en 1-kops - Hario V60 Dripper - Hario Skerton

Re: Faema defect

25
Thomaserati schreef:Ah, ok. Ik las verkeerd. Dacht dat je je in je maler lavazza poeder had gekieperd, dus dat vond ik nogal vreemd :lol:
Dat las ik ook, maar hij heeft een hele mooie molen gescoord, dat is een ding wat zeker is

Faema MD3000

Zie de foto's

Afbeelding


Afbeelding


Afbeelding
Gaggia Orione - 1973 - Vibiemme Pistone 2017 in wederopbouw - Ceado E37s
Volg Adriaans koffiekar op fb.com/A3koffie
Op FB staan de openbare gelegenheden waar ik met koffie sta.

Re: Faema defect

27
grad schreef:Is deze van die gast ,die er 2 te koop had ?
Mooi ding !
Ja echt een mooie molen, zeker gezien die tegenvaller die hij had met die hobbymolen, zijn we samen even wezen halen, alleen had ik de pech dat m'n auto even stevig in de stress raakte, massa vliegwiel oid kaduuk, kost meer dan een nieuwe K30 vario :x

Ik zal m'n dubbele maar te koop zetten dan kan ik de reparatie voor een groot deel betalen :(

Maron baalde ervan, maar dat hoeft helemaal niet, als het nu niet had gebeurt dan toch wel morgen oid.

Adriaan

Afbeelding
Laatst gewijzigd door @3aan op di 17 jul 2012, 19:24, 1 keer totaal gewijzigd.
Gaggia Orione - 1973 - Vibiemme Pistone 2017 in wederopbouw - Ceado E37s
Volg Adriaans koffiekar op fb.com/A3koffie
Op FB staan de openbare gelegenheden waar ik met koffie sta.

Re: Faema defect

29
Nee die was 10.000 geleden vervangen compleet met waterpomp etc.
dat hoefde nog niet maar ben liever te vroeg dan te laat. ;)
Gaggia Orione - 1973 - Vibiemme Pistone 2017 in wederopbouw - Ceado E37s
Volg Adriaans koffiekar op fb.com/A3koffie
Op FB staan de openbare gelegenheden waar ik met koffie sta.

Re: Faema defect

30
Inderdaad heb het een keer met een mercedes gehad,waarvan ze beweerde dat ie vervangen was.
Sindsdien neem ik geen risico meer,scheelt een slok op een borrel.
Fiorenzato Ducale 1 groeps & Gaggia Orione 1 groeps /\ Gene cafè /\ Faema MC90 /\ Aristarco Ema 75 /\ French press /\ Mokkapotje