Re: Baratza "Sette"

132
Hoi Img475, het was het vorige pakje bonen idd. andere en het was wat minder koud buiten toen. Los daarvan denk ik dat dit een aardige indicatie geeft wat de maalgraad uitmaakt.
Espressomachine: Linea Mini, Malers: etzMAX, Comandante

136
Lijkt me niet zo lastig. Een maler die gebouwd is als een tank en bekend staat om zijn kwaliteit of een plastic rammelbak die best goed maalsel levert.
Strietman CT2 (pre-order), LWW EG-1 (CORE en ULTRA), Lagom 01 - 102OM, Pietro pro brewing, LWW The BIRD, Orea V4, V60

138
Natuurlijk niet. Een SJ met de Sette vergelijken is zo ongeveer jou Pompei met een Pavoni vergelijken. Met beide kun je geweldige espresso maken maar er zit toch wel een paar klasse verschil in voor de rest.
Strietman CT2 (pre-order), LWW EG-1 (CORE en ULTRA), Lagom 01 - 102OM, Pietro pro brewing, LWW The BIRD, Orea V4, V60

139
Erik82 schreef:Natuurlijk niet. Een SJ met de Sette vergelijken is zo ongeveer jou Pompei met een Pavoni vergelijken. Met beide kun je geweldige espresso maken maar er zit toch wel een paar klasse verschil in voor de rest.
Ik heb die uitspraak maar als onderschrift gebruikt.
Voor ik hem vergeet. :mrgreen: ;)

140
De Sette lijkt me een leuk apparaatje, redelijk goed maalsel en interessant indien je van een beetje cutting edge elektronica houdt.

Wanneer je reeds een SJ hebt zou ik 'm alleen erbij nemen voor op reis, want voor in de weekendtas is de SJ veel te zwaar. Wat maalsel betreft is de SJ al uitstekend.

Hoewel Erik82 het wat boud stelde heeft hij dus wel een punt aangezien ik er ook zo over denk.

Voordat hij iets beweert verdiept hij zich terdege in de publicaties op de diverse buitenlandse fora en dergelijke, dus dan moet je van goeie huize zijn om er een speld tussen te krijgen.
Laatst gewijzigd door fransg op wo 15 feb 2017, 19:12, 1 keer totaal gewijzigd.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino