Mahlkonig Vario Home Modhopper

Gebruikersavatar
rosepeug
Berichten: 15
Lid geworden op: ma 21 dec 2015, 23:30

Re: Mahlkonig Vario Home Modhopper

Berichtdoor rosepeug » wo 13 dec 2017, 23:03

Ik heb sinds 2 jaar een MK Vario Home en ben sinds een jaar ook alleen maar aan het single doseren. Daarom ben ik erg geïnteresseerd in deze modificatie. Ik heb het bedrijf benaderd of zij dit ook voor mij kunnen maken. Echter hebben zij geen tekening meer.
Heb jij hier nog een tekening van? Of iets met de maten? Ik zou dat erg fijn vinden.
Malhkönig Vario, Bezerra BZ10, Quamar Fiorenzato, Hario V60 en voor het gemak een Techniform Moccamaster, Acaia weegschaal

Gebruikersavatar
fransg
Berichten: 15053
Lid geworden op: do 05 jan 2012, 19:51
Locatie: Amsterdam

Re: Mahlkonig Vario Home Modhopper

Berichtdoor fransg » do 14 dec 2017, 11:50

Ik heb er niets meer van. Het was een kostbaar onderdeeltje, iets van € 230 dus je moet er wel lol in hebben. Je kunt je maler ook daar inleveren en het aan hen overlaten.

Of je zou het bij http://www.dirossi.nl kunnen laten doen, zij hebben meer affiniteit met koffie-gerelateerd maatwerk en ze zijn mogelijk ook minder duur.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

Gebruikersavatar
rosepeug
Berichten: 15
Lid geworden op: ma 21 dec 2015, 23:30

Re: Mahlkonig Vario Home Modhopper

Berichtdoor rosepeug » do 14 dec 2017, 18:00

Ik heb er niets meer van. Het was een kostbaar onderdeeltje, iets van € 230 dus je moet er wel lol in hebben. Je kunt je maler ook daar inleveren en het aan hen overlaten.

Of je zou het bij http://www.dirossi.nl kunnen laten doen, zij hebben meer affiniteit met koffie-gerelateerd maatwerk en ze zijn mogelijk ook minder duur.
Dank je voor de info. Is inderdaad een hoge prijs. Ik ga proberen bij dirossi. Bedankt.



Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Malhkönig Vario, Bezerra BZ10, Quamar Fiorenzato, Hario V60 en voor het gemak een Techniform Moccamaster, Acaia weegschaal


Terug naar “Koffiemolens & malers”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 16 gasten

cron