Oh, ik vind hem er juist heel strak uitzien!bobbee schreef: do 11 jun 2026, 09:40 Ik zag hem ook, dacht dat het een grap was. Wat is die lelijk he! [emoji23] Zal vast goed malen met conisch en platte optie...
Re: Lagom GDS
- Forum: Koffiemolens & malers
- Onderwerp: Lagom GDS
- Reacties: 3
- Weergaves: 3043
- do 11 jun 2026, 14:16
- Spring naar bericht

