Re: Wat is jullie ervaring met Santaskoffie
Heeft iemand ervaring met Santas Koffie? Ik drink het zelf al jaren en vind het altijd vol en romig, met chocoladeachtige tonen en zonder zuurheid. Ben benieuwd hoe jullie het ervaren! Ik wil nu experimenteren met andere merken, het moet wel biologisch blijven. nooit van gehoord, Klinkt wel goed!
- Forum: Koffie(bonen)
- Onderwerp: Wat is jullie ervaring met Santaskoffie
- Reacties: 9
- Weergaves: 11593
- do 11 jun 2026, 16:23
- Spring naar bericht

