saeco xelsis onbekende melding

1
Hi,

ik heb een saeco xelsis.
Op het display krijg ik de melding zoals in bijlage. :shock:
Het gaat om de melding rechts van het hartje tussen de tekst "DRANK MENU" en "MACHINE MENU"
Ik vind deze melding niet in de handleiding en begrijp ze niet.
Ik heb alles al gereinigd en ontkalkt maar de melding blijft. :?
Heeft iemand een idee wat deze betekent en wat ik ermee moet doen?

Dank bij voorbaat,
met vriendelijke groeten, :)
Pascal
Laatst gewijzigd door pascalken op wo 08 feb 2012, 15:41, 1 keer totaal gewijzigd.

Re: saeco xelsis onbekende melding

6
Ja, ik vond het ook wel grappig :D :D :D :D
Maar als je de handleiding leest, waarvan je zegt dat je dat gedaan hebt, dan zie je dat het mogelijk iets met het filter te maken heeft. (verwisselen of iets dergelijks)
Verder kom ik ook niet, nog een optie is, even de Philips helpdesk bellen.
Mijn ervaring is dat zij zelfs via de telefoon goede service kunnen geven.

Re: saeco xelsis onbekende melding

7
pascalken schreef: Maar het gaat natuurlijk om de melding rechts van het hartje, het hartje staat voor de identificatie van de gebruiker (hartje, bloempje, sterretje, maantje, zonnetje etc..), maar dat hadden jullie wellicht ook al door.
:roll: Ik echt totaal niet dus. Ik vind het nog steeds een hilarisch idee.
Is je koffie te zuur?
Is je koffie te bitter?
Is je koffie te intens?
Snap je het allemaal niet meer?
Lees dit

Re: saeco xelsis onbekende melding

8
Nee ook ik had het niet door! En dat tekentje rechts...., vind het er meer op lijken dat je machine last van teken heeft:
teek.jpg
.
La Scala Butterfly (+ Erics E61 thermometer), Mazzer Major, Gaggia Factory 106 met Tije's koelring, vier tampers (Vlak, American curve, Eurocurve), Gene Café, Aeropress, Kyocera CM-45, ROK-Grinder

Re: saeco xelsis onbekende melding

9
Spironski schreef:Nee ook ik had het niet door! En dat tekentje rechts...., vind het er meer op lijken dat je machine last van teken heeft (de beestjes dus).
Als dat het geval is, zit er weinig anders op dan hem uit te roken en te ontsmetten.
Het zou misschien wel eens het boze koffievirus kunnen zijn.
Daar wordt je niet vrolijk van. (wie hoor ik dat ook regelmatig zeggen??) ;)