Philips HD8977 waterreservoir vullen - foute melding

Techgraphix
Berichten: 10
Lid geworden op: zo 21 aug 2022, 10:40

Philips HD8977 waterreservoir vullen - foute melding

Berichtdoor Techgraphix » do 12 jan 2023, 19:54

Mijn Philips Seaco Granbaristo HD8977 heeft weer eens kuren: Op het display staat dat het waterreservoir leeg is en gevuld moet worden.
We zijn even een paar weken weg geweest en bij thuiskomen eerst, met succes, een paar kopjes koffie gemaakt. Toen ineens de melding terwijl het reservoir nog half vol was.
Genomen stappen: reservoir opnieuw geplaatst, waterfilter eruit(lucht misschien), steker uit het stopcontact gedurende 1 minuut... Melding blijft en met die melding in beeld is er verder niets wat je kan doen (ook niet een paar kopjes heet water maken, zoals als een mogelijke oplossing gegeven wordt)
Nu heeft dit betreffende apparaat het al eens eerder gehad en is toen voor garantie opgestuurd om weken later weer terug te komen zonder specifieke opgave van de oplossing
Wie weet een mogelijke oplossing?
Kees

Ben70
Berichten: 759
Lid geworden op: vr 26 aug 2022, 11:50

Re: Philips HD8977 waterreservoir vullen - foute melding

Berichtdoor Ben70 » vr 13 jan 2023, 03:29

ik heb soortgelijke machine gehad, zelfde merk die vertoonde die kuren na het ontkalken

ook in de garantie tijd naar philips geweest, volgens hun moest ik de water lade een keer of 50 er in en uit schuiven tot het moment dat hij vacuum zoog ,en idd lukte dit, later bij het zelfde probleem moest die weer opgestuurd wordende ja buiten de garantie, na onderzoek deed men mij het voorstel om een andere Philips te kopen, zonder opgaaf van het mankement.
Rocket Appartamento Compak E8
Lelit Bianca , KitchenAid - Siphon Coffee Brewer/kitchenaid grinder

Techgraphix
Berichten: 10
Lid geworden op: zo 21 aug 2022, 10:40

Re: Philips HD8977 waterreservoir vullen - foute melding

Berichtdoor Techgraphix » vr 13 jan 2023, 11:56

Vanmorgen nog een laatste kans gegeven... probleem weg :shock: ... Maar ik ben nu wel zover dat, bij het volgende mankement, hij gedoneerd gaat worden aan een hobbyist en er een ander apparaat komt.. Deze Philips is dan 7 jaar van het ene probleem in het andere mankement gerold...
Kees


Terug naar “Volautomaten”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 23 gasten

cron