Jura impressa S90

bikemaster
Berichten: 12
Lid geworden op: do 27 aug 2009, 06:51

Jura impressa S90

Berichtdoor bikemaster » zo 30 aug 2009, 20:29

Ik heb vandaag na lang nadenken een prachtige Jura impressa S90 gekocht, de machine had net onderhoud gehad bij jura zoetermeer, (heb er een bon bij met garantie 6 maanden)
De jura is opties echt 100% nieuw, geen krasje te bekennen :D en er staan nog maar 3150 handelingen op, en hij is van 2003, dus erg weinig gebruikt.
Ik heb vandaag ook meteen koffiebonen gehaald, van Vroom en dreesman, la place biologische medium gebrand zacht en rond van smaak.
Ik kan er nog niets van zeggen, maar ik ga morgen na de Makro toe en haal Simon leveld op de palermo, die smaak kan ik van de jura f90 van mijn zwager.
Dus daar stel ik de S90 maar op in, en dan zien we wel eens als die vroom en dreesman bonen goed zijn of niet.
Laatst gewijzigd door bikemaster op zo 27 sep 2009, 12:19, 1 keer totaal gewijzigd.

bikemaster
Berichten: 12
Lid geworden op: do 27 aug 2009, 06:51

Re: Jura impressa S90

Berichtdoor bikemaster » ma 31 aug 2009, 21:25

Ik heb er vandaag simon levelt koffiebonen in gedaan (palermo) en nog wat zitten knoeien met afstellen, nu is het goed :D

Gebruikersavatar
oxxo
Berichten: 245
Lid geworden op: ma 21 jan 2008, 02:28
Contacteer:

Re: Jura impressa S90

Berichtdoor oxxo » di 01 sep 2009, 01:11

Dus net iets meer dan 500 handelingen per jaar? Aanschakelen is een handeling voor een Jura. Uitschakelen ook. Is er ooit echt koffie mee gezet? >> Praktisch gezien een nieuw toestel zou ik zeggen.
Probeer ook eens de koffie van kleinere branders, vooral op hele verse koffie werken automaten relatief goed. Vraag in 'koffiezaakjes' om de meest courante soort: die is verser dan de rest.
Er gaat niets boven morgen.

R&B
Berichten: 921
Lid geworden op: za 23 aug 2008, 17:48
Locatie: Zwolle

Re: Jura impressa S90

Berichtdoor R&B » di 01 sep 2009, 16:02

Ik heb vandaag na lang nadenken een prachtige Jura impressa F90 gekocht, die smaak kan ik van de jura f90 van mijn zwager.
Dus daar stel ik de S90 maar op in, en dan zien we wel eens als die vroom en dreesman bonen goed zijn of niet.
En in de topic-titel weer S90...
Wat is het nu een F90 of een S90? :?:
Behmor 1600+, Baratza Sette 270W, La San Marco SM95A, Faema MC90, La Pavoni Europiccola, mini Gaggia, Bezzera Magica, Bosch B30

bikemaster
Berichten: 12
Lid geworden op: do 27 aug 2009, 06:51

Re: Jura impressa S90

Berichtdoor bikemaster » zo 27 sep 2009, 12:18

Het is een S90 ik had in me eerste post een foutje gemaakt inmiddels aangepast :)

bikemaster
Berichten: 12
Lid geworden op: do 27 aug 2009, 06:51

Re: Jura impressa S90

Berichtdoor bikemaster » zo 27 sep 2009, 12:29

Dus net iets meer dan 500 handelingen per jaar? Aanschakelen is een handeling voor een Jura. Uitschakelen ook. Is er ooit echt koffie mee gezet? >> Praktisch gezien een nieuw toestel zou ik zeggen.
Probeer ook eens de koffie van kleinere branders, vooral op hele verse koffie werken automaten relatief goed. Vraag in 'koffiezaakjes' om de meest courante soort: die is verser dan de rest.

Hallo oxxo

iid 500 handelingen per jaar :D die mensen waar ik hem van heb gekocht woonden in zo'n trappetjes huis, keuken beneden en de kamer een etage hoger.
Deze jura s90 stond in de kamer, in de keuken hadden ze een jura Z5 staan, dus deze S90 was maar weinig gebruikt.
Hij ziet er ook echt als nieuw uit, en hij werkt prima :D ik heb nu nog steeds simon levelt palermo bonen erin zitten, ik heb de vroom en dreesman bonen geprobeerd, maar de soort die ik had vond ik niet geweldig.
Ik ben erg tevreden over de bonen die ik nu gebruik, maar ik wil toch ook wel eens wat anders proberen :)

Robbie66
Berichten: 1
Lid geworden op: ma 10 apr 2023, 15:47

Re: Jura impressa S90

Berichtdoor Robbie66 » za 22 apr 2023, 19:50

Hoi,
Ik heb een jura impressa die vraagt om "systeem vullen" . Als ik m dan op de stand draai dat dat gebeurt gooit hij rechtstreeks het water in de afvalbak. Ik heb geen idee wat er kan zijn, misschien heeft iemand een tip..??..


Terug naar “Volautomaten”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten