Dosing ring

Gebruikersavatar
fransg
Berichten: 15058
Lid geworden op: do 05 jan 2012, 19:51
Locatie: Amsterdam

Re: Dosing ring

Berichtdoor fransg » do 26 mar 2020, 13:13

Ik heb er een die met een hele dun randje er binnenin valt, geen problemen mee. Voor de Pavoni heb ik er een van Tije die precies op de rand zit met een iets holle onderkant waar de ronding van het filterbakje mooi in zit, leuk wel dat de tampert erin past.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

Gebruikersavatar
Dirk Jan
Berichten: 1501
Lid geworden op: zo 01 dec 2013, 16:04
Locatie: Borger

Re: Dosing ring

Berichtdoor Dirk Jan » do 26 mar 2020, 16:43

Ik heb er ook zo 1 van diRossi en gebruik ik niet meer. Moet ik even opzoeken, als je wilt kan hij worden overgenomen.
@bobbee, Is dat een funnel voor de La Pavoni? 51 mm?

Groet,
Machine voor mijn vrouw: QuickMill Aquaviva. Kantoor: Rancilio Silvia PdG V2 en La Pavoni Europiccola, Molen: Mini Mazzer & Mazzer Major.

Gebruikersavatar
bobbee
Berichten: 13253
Lid geworden op: za 01 sep 2012, 08:39
Locatie: Emmen

Re: Dosing ring

Berichtdoor bobbee » do 26 mar 2020, 16:48

Ik heb er ook zo 1 van diRossi en gebruik ik niet meer. Moet ik even opzoeken, als je wilt kan hij worden overgenomen.
@bobbee, Is dat een funnel voor de La Pavoni? 51 mm?

Groet,
Nee die van diRossi niet. Die is 58mm.
Die ik voor de pavoni heb is een mooie van AliExpress van RVS.
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’

Gebruikersavatar
gilleko B.
Berichten: 5630
Lid geworden op: ma 12 feb 2018, 22:42

Re: Dosing ring

Berichtdoor gilleko B. » zo 29 mar 2020, 19:49

Ik heb er een die met een hele dun randje er binnenin valt, geen problemen mee. Voor de Pavoni heb ik er een van Tije die precies op de rand zit met een iets holle onderkant waar de ronding van het filterbakje mooi in zit, leuk wel dat de tampert erin past.
Naast een Tampert die past door je Funnel heen heb je ook nog deze TampertAfbeelding

https://youtu.be/fB7KNuhdizg


Verstuurd vanaf mijn SM-G965F met Tapatalk




Terug naar “Accessoires”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 13 gasten

cron