Bak gezocht voor Joe Frex uitkloplade

Keyser
Berichten: 1377
Lid geworden op: do 01 aug 2019, 02:10

Bak gezocht voor Joe Frex uitkloplade

Berichtdoor Keyser » za 04 jan 2020, 19:27

Dag allen,
Vandaag heb ik voor een zachte prijs een Joe Frex uitkloplade gekocht. Eenmaal thuis was het een grappig gezicht hoe de Expobar Brewtus veranderde in een slanke den toen hij erop stond.

Ik heb de bak gekocht, omdat ik een kleine afklopbak niet prettig vond werken in mijn routine. Nu ben ik alleen op zoek naar een plastic bak voor in de lade. Of een andere oplossing om het legen van de lade te vergemakkelijken. Het zou fijn zijn wanneer straks niet iedere dag de lade eruit moet. Hebben jullie ook zoiets in gebruik?

Gebruikersavatar
gilleko B.
Berichten: 5630
Lid geworden op: ma 12 feb 2018, 22:42

Re: Bak gezocht voor Joe Frex uitkloplade

Berichtdoor gilleko B. » za 04 jan 2020, 20:27

Dag allen,
Vandaag heb ik voor een zachte prijs een Joe Frex uitkloplade gekocht. Eenmaal thuis was het een grappig gezicht hoe de Expobar Brewtus veranderde in een slanke den toen hij erop stond.

Ik heb de bak gekocht, omdat ik een kleine afklopbak niet prettig vond werken in mijn routine. Nu ben ik alleen op zoek naar een plastic bak voor in de lade. Of een andere oplossing om het legen van de lade te vergemakkelijken. Het zou fijn zijn wanneer straks niet iedere dag de lade eruit moet. Hebben jullie ook zoiets in gebruik?
Nee, ik trek die la iedere keer aan het eind van de dag eruit en leeg hem. Laat de la met al die vochtige pucks wel voor een deel open staan i.v.m. schimmelvorming.

Verstuurd vanaf mijn SM-G965F met Tapatalk


Pti
Berichten: 3257
Lid geworden op: di 16 jun 2015, 15:43
Locatie: Zaanstad
Contacteer:

Re: Bak gezocht voor Joe Frex uitkloplade

Berichtdoor Pti » zo 05 jan 2020, 10:43

Bakpapiertje of velletje keukenpapier op de bodem doet wonderen. 1x in de 2-3 weken uitsoppen met Dreft blijft een must.

Gebruikersavatar
gilleko B.
Berichten: 5630
Lid geworden op: ma 12 feb 2018, 22:42

Re: Bak gezocht voor Joe Frex uitkloplade

Berichtdoor gilleko B. » zo 19 jan 2020, 23:01

En inderdaad, Dreft of vaatwasser blijft een must!

Verstuurd vanaf mijn SM-G965F met Tapatalk



Terug naar “Accessoires”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten

cron