Barista proof.

Gebruikersavatar
cremalover
Berichten: 6403
Lid geworden op: di 24 mar 2009, 10:23

Barista proof.

Berichtdoor cremalover » za 11 sep 2021, 20:43

Uit de DE folder: Het unieke Douwe Egberts ontwerp ligt goed in de hand. Het servies is stevig, kras- en kleurvast. Het is goed stapelbaar, stabiel en vaatwasmachinebestendig. Daarnaast is dit servies ook barista-proof gemaakt. Dit houdt in dat de cremalaag nog beter tot zijn recht komt. De inhoudsmaat van de espresso kop tot aan de rand is 70 ml. ".

Gelijk vol voor gegaan.
1631385674874.jpg
Het werkt.
Minder bellen in crema,het kleeft mooier aan het servies en de kleur is mooier bruin.
Verder smaakt de koffie veel beter nu.De molen draait er ook stiller van.Geweldig dus.

Gebruikersavatar
bobbee
Berichten: 13253
Lid geworden op: za 01 sep 2012, 08:39
Locatie: Emmen

Re: Barista proof.

Berichtdoor bobbee » za 11 sep 2021, 21:17

Ik heb ze weggedaan. Koffie zetten werdt er saai door en ik had alleen maar visite die koffie van mij wilden drinken: "oooh dit zoo lekkeur...". Ja zo was de lol er wel vanaf. Er viel niks meer te zeiken, iedere keer perfecte koffie.

Weg ermee. Ik had toen ook geen vijver dus heb ze ritueel kapot gegooid in de grijze bak terwijl mijn vrouw onze kinderen dwong om toe te kijken.
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’

Gebruikersavatar
fransg
Berichten: 15058
Lid geworden op: do 05 jan 2012, 19:51
Locatie: Amsterdam

Re: Barista proof.

Berichtdoor fransg » za 11 sep 2021, 21:41

Prachtig
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino


Terug naar “Accessoires”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten

cron