Profitec Pro 800 zuigerringen

tohenk2
Berichten: 244
Lid geworden op: do 30 jul 2015, 21:10

Re: Profitec Pro 800 zuigerringen

Berichtdoor tohenk2 » ma 09 jan 2023, 23:17

Bedankt.

Gebruikersavatar
RexManning
Berichten: 78
Lid geworden op: zo 05 jul 2020, 15:24
Locatie: Haren

Re: Profitec Pro 800 zuigerringen

Berichtdoor RexManning » ma 27 mar 2023, 10:15

Ik gebruik die blauwe van Cafelat al een tijd in mijn ECM en heb geen last van dat hij er niet uit kan of lekkages. Ik heb hem net vervangen na een 1,5 jaar. Gewoon, omdat ik toch aan de grote schoonmaak bezig was en ik nog een nieuwe had liggen. Maar aangezien die niet dingen niet uitdrogen is me niet duidelijk of ze überhaupt vervangen moeten worden als er geen last is van lekkages en uitdroging. Iemand een aanbeveling?
| ECM Synchronika | Kwast | Water | Rennie | Harkje | Niche Zero|

Gebruikersavatar
omeCo
Berichten: 2194
Lid geworden op: di 22 sep 2020, 17:22

Re: Profitec Pro 800 zuigerringen

Berichtdoor omeCo » ma 27 mar 2023, 12:28

Ik gebruik die blauwe van Cafelat al een tijd in mijn ECM en heb geen last van dat hij er niet uit kan of lekkages. Ik heb hem net vervangen na een 1,5 jaar. Gewoon, omdat ik toch aan de grote schoonmaak bezig was en ik nog een nieuwe had liggen. Maar aangezien die niet dingen niet uitdrogen is me niet duidelijk of ze überhaupt vervangen moeten worden als er geen last is van lekkages en uitdroging. Iemand een aanbeveling?
Ik vermoed dat je het over de groepring van je E61 hebt. Dit topic handelt over de drie zuigerringen die in de groep van een pro 800 zitten. Das wat anders.

Afbeelding

Gebruikersavatar
RexManning
Berichten: 78
Lid geworden op: zo 05 jul 2020, 15:24
Locatie: Haren

Re: Profitec Pro 800 zuigerringen

Berichtdoor RexManning » ma 27 mar 2023, 13:37

Ach ja, ik dacht dat het om de profitec ging die bijna idem is aan mijn ecm. Vraag blijft hetzelfde overigens, hoe lang gaan die siliconen ringen mee? Maar daar start ik wel een apart topic over :)
| ECM Synchronika | Kwast | Water | Rennie | Harkje | Niche Zero|

mloes
Berichten: 199
Lid geworden op: za 07 dec 2013, 22:42

Profitec Pro 800 zuigerringen

Berichtdoor mloes » do 30 mar 2023, 10:24

Dikke afrader die cafelat ringen. Ik kreeg bijna de zuiger er niet meer uit dankzij die dingen. Das dan mijn persoonlijke ervaring.

Die no grease seals werken gewoon goed en lekker zonder vet! Waarom nog cafelat ringen... Afbeelding
Totaal geen last van! Ik heb van pommeren juist gevraagd of ze ze kunnen verkopen haha

Overigens verkopen ze ook de groepsringen.
| Profitec Pro 800| niche zero|gaby master A | Genecafe

Gebruikersavatar
omeCo
Berichten: 2194
Lid geworden op: di 22 sep 2020, 17:22

Re: Profitec Pro 800 zuigerringen

Berichtdoor omeCo » do 30 mar 2023, 11:21

Dikke afrader die cafelat ringen. Ik kreeg bijna de zuiger er niet meer uit dankzij die dingen. Das dan mijn persoonlijke ervaring.

Die no grease seals werken gewoon goed en lekker zonder vet! Waarom nog cafelat ringen... Afbeelding
Totaal geen last van! Ik heb van pommeren juist gevraagd of ze ze kunnen verkopen haha

Overigens verkopen ze ook de groepsringen.
Ik heb nog een setje nieuwe cafelat ringen voor de pro 800 liggen. Ze waren zo lang onderweg dat ik in de tussentijd de Londinium ringen had gekocht.
Dus mocht je interesse hebben… laat maar weten.

ErikBreda
Berichten: 9
Lid geworden op: zo 01 jul 2018, 22:20

Re: Profitec Pro 800 zuigerringen

Berichtdoor ErikBreda » za 26 aug 2023, 21:35

ik heb je een pm met mijn mailadres gestuurd
Frans, heb ook wel interesse in setje no grease seals. Zijn die nog via jou verkrijgbaar?
______________________________________________________________________________
Profitec Pro 800 v2, Niche Zero (sworks mods), 1zpresso k ultra, Acaia Pearl S, Hario V60, Bialetti Moka Express

Gebruikersavatar
fransg
Berichten: 14930
Lid geworden op: do 05 jan 2012, 19:51
Locatie: Amsterdam

Re: Profitec Pro 800 zuigerringen

Berichtdoor fransg » za 26 aug 2023, 21:37

ik heb je een pm met mijn mailadres gestuurd
Frans, heb ook wel interesse in setje no grease seals. Zijn die nog via jou verkrijgbaar?
Ja hoor, stuur maar een pm -- ik zal er jou alvast een sturen dan kaarten we het verder via de mail wel af
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino


Terug naar “Accessoires”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten