Joefrex inzet lade

Ben70
Berichten: 763
Lid geworden op: vr 26 aug 2022, 11:50

Joefrex inzet lade

Berichtdoor Ben70 » zo 22 jan 2023, 21:06

Super mooie Joefrex lade overgenomen,,45x 32 x110

Best wel flink ding om onder de kraan schoon te maken, dus wat dacht deze jongen

ik laat een inzet lade maken van rvs 306x250 x25 mm. dik 1 mm. die trek je er uit en hatseflats onder de kraan. even naar een metaal bedrijfje gereden

prijsopgave gevraagd 85 euro inclusief btw, best veel

dan maar even naar een ex collega die voor zich zelf is begonnen prijs opgave, die maak ik wel voor je jongen
zegt die. 82 euro zo ff zwart , de prijzen zijn nog sneller gestegen als de edammer kazen die kosten 7 euro meer ,van 10 euro de kg naar 17 euro, een lade is geen kaas maar toch, dan maar aluminium folie of een bakpapiertje er in
Rocket Appartamento Compak E8
Lelit Bianca , KitchenAid - Siphon Coffee Brewer/kitchenaid grinder

Ben70
Berichten: 763
Lid geworden op: vr 26 aug 2022, 11:50

Re: Joefrex inzet lade

Berichtdoor Ben70 » zo 22 jan 2023, 21:11

Super mooie Joefrex lade overgenomen,,45x 32 x110

Best wel flink ding om onder de kraan schoon te maken, dus wat dacht deze jongen

ik laat een inzet lade maken van rvs 306x250 x25 mm. dik 1 mm. die trek je er uit en hatseflats onder de kraan. even naar een metaal bedrijfje gereden

prijsopgave gevraagd 85 euro inclusief btw, best veel

dan maar even naar een ex collega die voor zich zelf is begonnen prijs opgave, die maak ik wel voor je jongen
zegt die. 82 euro zo ff zwart , de prijzen zijn nog sneller gestegen als de edammer kazen die kosten 7 euro meer ,van 10 euro de kg naar 17 euro, een lade is geen kaas maar toch, dan maar aluminium folie of een bakpapiertje er in
maat is 450x320 x 110 :lol:
Rocket Appartamento Compak E8

Lelit Bianca , KitchenAid - Siphon Coffee Brewer/kitchenaid grinder


Terug naar “Accessoires”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten

cron